بیمه حوادث تعمیرگاه

اگر یکی از خودروهای تعمیرگاه دچار آسیب شود چه خواهد شد؟ اگر برای یکی از مراجعه کنندگان به تعمیرگاه اتفاقی بیفتد چه خواهد شد؟ اگر برای یکی از مالکین خودروها اتفاقی بیفتد چه کسی باید خسارت را پرداخت کند؟

بیمه مسئولیت مدیر تعمیرگاه خسارات مالی و جانی را که برای افراد و اشخاص رخ می دهد را پرداخت می نماید.

بیمه حوادث تعمیرگاه

بیمه مسئولیت مدیر تعمیرگاه

خساراتی که در یک تعمیرگاه اتفاق می افتد می تواند ناشی از قصور مدیر تعمیرگاه یا کارکنان تعمیرگاه باشد که مدیر تعمیرگاه موظف است نسبت به جبران این خسارت ها اقدام نماید. بیمه مسئولیت تعمیرگاه خسارت های مالی، هزینه های بیمارستانی و خسارت های جانی وارده به اشخاص ثالث را پرداخت می نماید.

بیمه مدیر تعمیرگاه

توجه به ابن نکته خیلی مهم می باشد که هر شخصی که در رابطه ی استخدامی با مدیر تعمیرگاه باشد باید از محل بیمه ی مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان خسارت وارده به این اشخاص پرداخت شود. پس مدیران تعمیرگاه باید دقت نمایند که بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را تهیه نمایند تا هرگونه خسارت وارده به کارکنانش را پرداخت نماید.

بیمه مسئولیت تعمیرگاه

می توان گفت در بیمه مسئولیت تعمیرگاه خسارت های مهمی که از محل قصور مدیر تعمیرگاه حادث شود تحت پوشش قرار گرفته است. خسارت وارده در بیمه مسئولیت تعمیرگاه در موارد زیر تحت پوشش می باشند:

1-  خسارت ناشی از سرقت کلی خودرو

2-  سقوط خودرو از وسایل بالابرنده

3-  شکست شیشه ناشی از سقوط اجسام

4-  آتش سوزی و انفجار

بیمه آتش سوزی تعمیرگاه

در یک تعمیرگاه علاوه بر حوادثی که ناشی از قصور مدیر تعمیرگاه باشد خسارت آتش سوزی هم می تواند اتفاق بیفتد که مال و اموال فرد را دچار حریق نماید. پس توصیه می شود مدیر تعمیرگاه نسبت به خرید یک بیمه آتش سوزی تعمیرگاه با پوشش خوب خریداری نماید.

بیمه تعمیرگاه

بطور کلی پس برای یک تعمیرگاه به چند بیمه نیاز می باشد:

1- بیمه مسئولیت مدیر تعمیرگاه که خسارت مالی به خودرو ها و همچنین خسارت جانی به افراد مراجعه کننده را پرداخت می نماید.

2-بیمه آتش سوزی تعمیرگاه که خسارت وارده ناشی از آتش سوزی ،زلزله ، سرقت ،سیل و… به اموال خود مدیر تعمیرگاه را پرداخت می نماید.

3- بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان که خسارت وارده به کارکنان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه فعالیت می کنند را پرداخت می نماید.

خرید بیمه حوادث تعمیرگاه

در این مطلب با بیمه حوادث تعمیرگاه بطور کامل آشنا شدیم. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید این بیمه مسئولیت کافیست از طریق لینک زیر اقدام نمایید تا پس از اطلاع از نرخ این بیمه نامه در صورت نیاز نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه حوادث تعمیرگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642