بیمه مسئولیت باشگاه و اماکن ورزشی

بیمه مسئولیت مدیر سالن های ورزشی یک بیمه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال استفاده کنندگان و مراجعه کنندگان به مجموعه های ورزشی می باشد به این معنی که اگر در اثر اهمال و قصور بیمه گزار در رعایت نمودن اصول حفاظتی و ایمنی مجموعه ورزشی خسارت جانی به ورزشکاران و استفاده کنندگان وارد شود شرکت بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار و در صورت نیاز به رای مراجع قضایی نسبت به پرداخت خسارت تا سقف تعهدات خریداری شده اقدام می نماید.

 

پوشش های بیمه مسئولیت مدیر باشگاه ورزشی

بیمه مسئولیت باشگاه ورزشی برای تمامی مجموعه های ورزشی کاربرد دارد. از جمله این مجموعه ها می توانیم به سالن های بدنسازی ، سالن های کشتی ، سالن ورزشهای رزمی مانند جودو ، تکواندو ، بوکس ، کاراته ، سالن های فیتنس و یوگا ، مجموعه های آبی و استخر دار و … اشاره کنیم.

بیمه-مسئولیت-باشگاه

بیمه سالن های ورزشی چه خسارت هایی را پرداخت می کند؟

در این بیمه نامه اگر در محیط ورزشی اصول ایمنی و حفاظتی رعایت نشود و خسارت جانی به ورزشکاران و استفاده کنندگان از مجموعه ورزشی وارد شود خسارت آن پرداخت می شود.

شاید برایتان سوال پیش بیاید اگر در حین ورزش حادثه ای اتفاق بیفتد آیا آن زمان هم خسارت پرداخت می شود؟ باید در جواب بگوییم بله . با خرید پوشش ناشی از حوادث و فعالیت های ورزشی خسارت های ناشی از این موضوع نیز پرداخت می شود. خرید این پوشش تا حدود زیادی در نرخ حق بیمه تاثیر گذار است اما خرید آن با توجه به احتمال وقوع آن توصیه می شود.

بیمه پیشنهادی: بیمه مسئولیت کارفرما

در بیمه مسئولیت مدیران مجموعه ورزشی آیا حوادث وارده به مدیران و مربیان تحت پوشش است؟

بله با خرید پوشش حوادث وارده به مدیران و مربیان خسارت های وارده به این عزیزان نیز قابل پرداخت می باشد

 

آیا در مجموعه هایی که دارای تماشاچی هستند تماشاچیان نیز تحت پوشش می باشند؟

بله. توصیه می شود در مجوعه هایی که تماشاچی هستند در زمان خرید بیمه نامه با اعلام میزان ظرفیت تماشاچیان حوادث احتمالی وارده به این افراد که عمدتا اجتناب ناپذیر است تحت پوشش قرار می گیرد. خرید این پوشش در نرخ حق بیمه تاثیر زیادی ندارد و خرید آن به مدیران عزیز مجموعه های ورزشی توصیه می شود.

 

 

آیا کارکنان مجموعه ورزشی تحت پوشش بیمه مسئولیت سالن های ورزشی می باشند؟

در یک محیط ورزشی علاوه بر مدیران و مربیان و استفاده کنندگان از مجموعه ورزشی و تماشاچیان افراد دیگری نیز حضور دارند که این افراد کارکنان آن مجموعه هستند. باید به این نکته بسیار مهم توجه کنیم که خسارت وارده به کارکنان محترم مجموعه تحت پوشش بیمه مسئولیت مدیران و مربیان مجموعه ورزشی نمی باشد و باید برای ان موضوع بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان خریداری گردد.

مدیران مجموعه های ورزشی باید توجه داشته باشند با توجه به هزینه های بالای درمان ، در هنگم خسارت عمدتا جبران این هزینه ها بسیار سخت می باشد. توصیه می شود با یک مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب بیمه پلاس با نرخ های این بیمه نامه آشنا شوید و با دریافت تخفیف ویژه در هنگام صدور بیمه نامه یک بیمه نامه ی کامل برای خود تهیه نمایید.

 

بیمه-مسئولیت-باشگاه-بدنسازی

 

دریافت مشاوره رایگان و خرید بیمه مسئولیت مدیر و مربی باشگاه ورزشی :

جهت دریافت دریافت مشاوره و خرید بیمه مدیر باشگاه ورزشی،از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642