بیمه مسئولیت پارکینگ

اگر در یک پارکینگ خودوریی دچار آتش سوزی شود پرداخت خسارت بعهده چه کسی خواهد بود؟ در صورت سرقت خودروی پارکینگ خسارت این خودرو را چه کسی باید پرداخت نماید؟ اگر شیشه های یک خودرو در پارکینگ دچار شکستگی شود چه کسی باید خسارت وارده را پرداخت نماید؟

پاسخ تمامی این سوالات بیمه مسئولیت پارکینگ می باشد که تمامی این خسارت های وارده را پرداخت می نماید.

بیمه مسئولیت پارکینگ

بیمه پارکینگ

در پارکینگ ها خطرات و اتفاقات متعددی خودرو ها و افراد را تهدید می کند.این خسارات ممکن است برای افراد اتفاق بیفتد و یا برای خودروهای افراد این خسارات ایجاد شود. هر دو مورد معمولا خسارات زیادی را  به بار خواهد آورد. جبران اینگونه خسارت برای صاحبان پارکینگ معمولا بسیار سخت خواهد بود.

خطرات تحت پوشش بیمه پارکینگ

1- خسارت جانی وارده به افراد

2- خسارت مالی و جانی وارده ناشی از آتش سوزی

3- خسارت مالی ناشی از سرقت کلی خودرو

4- خسارت مالی شکست شیشه خودرو

بیمه پارکینگ عمومی

اگر در پارکینگ عمومی یک خودرو دچار آتش سوزی شود و این آتش سوزی به افراد سرایت کند اتفاقات ناگواری بوجود خواهد آمد و اینجاست که به وجود یک بیمه مسئولیت پی خواهیم برد. در بیمه مسئولیت پارکینگ هم هزینه های پزشکی وارده به افراد پرداخت می شود و هم نقص عضو و دیه فوت پرداخت می شود.

مسئولیت پارکینگ عمومی

موضوع بیمه مسئولیت پارکینگ شامل تامین خسارت های جانی و مالی ناشی از وقوع حادثه در پارکینگ ، بدین معنی که چنانچه خسارت جانی به اشخاص ثالث و خسارت مالی ناشی از خطرات تحت پوشش به خودروهای پارک شده در پارکینگ وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

بیمه پارکینگ تجاری

بیشتر اتفاقات در برج های تجاری در پارکینگ ها برای خودروها اتفاق می افتد. اتفاقات در این پارکینگ ها به علت تردد بالا  و محصور بودن فضا زیاد می باشد. معمولا صاحبان پارکینگ های برج های تجاری از وجود همچین بیمه ای آگاه نمی باشند.

خرید بیمه مسئولیت پارکینگ

در این مطلب با بیمه مسئولیت پارکینگ بطور کامل آشنا شدیم. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید این بیمه مسئولیت کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کرده تا پس از استعلام قیمت نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642