بیمه مسئول بیمارستان

اگر در یک بیمارستان بر اثر رعایت نکردن اصول پزشکی اتفاقی برای شخصی بیفتد و باعث فوت و یا نقص عضو بیماری شود چه شخصی پاسخگو خواهد بود ؟ جبران خسارت های احتمالی بعهده چه فردی خواهد بود؟ بیمه مسئول بیمارستان بهترین بیمه برای این موضوع می باشد.

بیمه مسئول بیمارستان

بیمه مسئول فنی بیمارستان

تعریف درستی از ابن بیمه عبارت است از بیمه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال بیماران ، اشخاص ثالث (مراجعه کنندگان به بیمارستان)  و ذوی الحقوق آنان، بدین معنی که اگر در اجرای وظایف وی که از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تعیین و تایید گردیده حادثه ای رخ دهد و بیمه گزار در قبال بیماران و اشخاص ثالث قانونا مسئول و ملزم به جبران خسارت گردد بیمه گر با رعایت شرایط و مندرجات این قرارداد و قوانین یاد شده ملزم به جبران خسارت مذکور می باشد.

بیمه حوادث بیمارستان

بطور ساده بخواهیم این بیمه نامه را توضیح دهیم باید بگوییم اتفاقاتی که در بیمارستان برای بیماران و اشخاص ثالث که شامل همراهان بیماران و … می باشد بیفتد خسارت وارده در صورت محکوم شدن بیمارستان قایل پرداخت می باشد.

مبلغ بیمه مسئول بیمارستان

مبلغ حق بیمه بیمارستان به میزان تعهدات و تعداد تخت بیمارستان بستگی دارد. برای مثال برای یک بیمارستان 90 تخته با تعهدات زیر حق بیمه محاسبه می شود:

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو هر نفر

12/000/000/000 ریال

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در هر حادثه

36/000/000/000 ریال

حداکثرتعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در طول مدت بیمه نامه

36/000/000/000 ریال

حق بیمه

158/922/000 ریال

خرید بیمه بیمارستان

در این مطلب با بیمه مسئولیت بیمارستان آشنا شدید. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید این بیمه نامه کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا پس از استعلام قیمت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه بیمارستان کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642