بیمه واحد های اقامتی

برخی مواقع در واحدهای اقامتی ، هتل ها ، مسافرخانه ها و مهمانخانه ها حوادثی رخ می دهد که عمدتا این حوادث کنترل پذیر نیست.

اتفاقات پیش آمده عمدتا شامل موارد متعددی از جمله برق گرفتگی ، سر خوردن در واحد اقامتی و مشاعات و سقوط از راه پله ها می شود. بیمه هتل و مسافرخانه بهترین بیمه نامه برای پوشش این موضوع است.

بیمه خانه های اقامتی

حوادثی که در هتل ها ،مسافرخانه ها و خانه های اقامتی رخ می دهد مسئولیت مستقیم آن متوجه مدیر این مکان ها می باشد و مدیر این مکان باید نسبت به جبران آن خسارت اقدام نماید. این خسارت می تواند شامل هزینه های پزشکی ، فوت و یا نقص عضو افراد و تعهد خسارت مالی می باشد.

بیمه هتل

مسئولیت مدنی بیمه گزاردر قبال میهمانان ، بدین معنی که چنانچه در طول مدت اقامت میهمانان در واحد اقامتی خسارت مالی وجانی به انها وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

بیمه واحد های اقامتی

واحد های اقامتی کوچک عمدتا بهترین انتخاب افراد برای اقامت در چند روز می باشد و این واحد ها بیشتر مورد استقبال هستند.

باید توجه داشت خطرات ناشی از نزاع و درگیری وحوادثی که در استخر و سونا و مجموعه های ورزشی این مکان ها اتفاق می افتد مستثنی می باشد.

نکته ی مهم دیگر این موضوع می باشد که این بیمه مخصوص مسئولیت در قبال مهمانان هتل ها ، مسافرخانه ها و واحد های اقامتی می باشد و مسئولت مدیر این مکان ها در قبال کارکنان شان در بیمه نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پوشش داده می شود و خرید این بیمه نامه را نیز به تمامی مدیران این واحد ها توصیه می کنیم.

حق بیمه واحد های اقامتی

حق بیمه هتل ها ، مسافرخانه ها و واحد های اقامتی به چند عامل از جمله میزان ظرفیت مجموعه ، میزان ظرفیت مجموعه پارکینگ و همچنن میزان عهد هزینه پزشکی ، فوت و نقص عضو و میزان تعهد خسارت مالی بستگی دارد.

در اینجا برای مثال حق بیمه یک واحد اقامتی واقع در یکی از روستاهای شمال کشور را بررسی می کنیم.این واحد اقامتی 6 تخته می باشد و دارای پارکینگ نمی باشد.

هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه 300/000/000 ریال
غرامت فوت و نقص عضو برای هر نفر در طول مدت بیمه نامه 12/000/000/000 ریال
تعهد جانی بیمه گر در طول مدت قرارداد 12/300/000/000 ریال
تعهد مالی در هر حادثه 300/000/000 ریال
تعهد مالی در طول مدت بیمه نامه 1/800/000/000 ریال
حق بیمه 5/500/000 ریال

خرید بیمه واحد های اقامتی

در این مطلب سعی کردیم شما را بطور کامل با زوایای بیمه مسئولیت واحد های اقامتی ، هتل ها و مسافرخانه ها آشنا کنبم. حالا کافیست جهت استعلام حق بیمه و خرید بیمه نامه مسئولیت واحد های اقامتی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت واحد های اقامتی

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت واحدهای اقامتی کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642