بیمه مسئول درمانگاه

اگر در یک درمانگاه بر اثر رعایت نکردن اصول پزشکی برای فردی اتفاقی بیفتد چه کسی باید پاسخگو باشد؟ جبران خسارت های بوجود آمده بعهده چه شخصی خواهد بود؟ بیمه مسئول درمانگاه بهترین بیمه نامه برای این موضوع است.

بیمه مسئول فنی درمانگاه

بیمه مسئول فنی درمانگاه

برای تشریح درست این بیمه باید بگوییم بیمه مسئولیت مدنی برای درمانگاه در قبال بیماران ، اشخاص ثالث (مراجعه کنندگان به درمانگاه) و ذوی الحقوق آنان، بدین معنی که اگر در اجرای وظایفش که از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تعیین و تایید گردیده باشد حادثه ای رخ دهد و بیمه گزار در قبال بیماران و اشخاص ثالث قانونا مسئول و ملزم به جبران خسارت گردد شرکت بیمه با رعایت شرایط و مندرجات این قرارداد و قوانین یاد شده ملزم به جبران خسارت مذکور می باشد.

بیمه حوادث درمانگاه

بطور ساده بخواهیم این بیمه نامه را توضیح دهیم باید بگوییم اتفاقاتی که در درمانگاه برای بیماران و اشخاص ثالث که شامل همراهان وبیماران و …می باشد بیفتد، خسارت وارده در صورت محکوم شدن درمانگاه قابل پرداخت است.

مبلغ بیمه مسئول درمانگاه

مبلغاین بیمه مسئولیت به تعداد تخت درمانگاه و میزان پوشش های خریداری شده بستگی دارد. برای مثال برای یک درمانگاه 30 تخته با پوشش های زیر حق بیمه محاسبه می شود:

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو هر نفر

12/000/000/000 ریال

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در هر حادثه

36/000/000/000 ریال

حداکثر تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در طول مدت بیمه نامه

36/000/000/000 ریال

حق بیمه

35/316/000 ریال

خرید بیمه درمانگاه

در این مطلب با بیمه مسئولیت درمانگاه آشنا شدید. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید این بیمه نامه کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا پس از استعلام قیمت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه درمانگاه کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642