بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث یکی از مهترین بیمه های مورد نیاز یک سازنده ساختمان می باشد. این بیمه در کنار بیمه مسئولیت کارفرما ساختمانی یک بیمه نامه مکمل به حساب می آید.

اگر شما کارفرما هستید و میخواهید عملیات ساختمانی خود را شروع کنید این بیمه نامه برای شما بسیار مورد نیاز است. این بیمه نامه در واقع همان بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی می باشد که در این بیمه نامه یکی از موارد بسیار مهم پوشش افراد عبوری از مجاور ساختمان ، خودروهای عبوری را پوشش می دهد. همچنین در این بیمه نامه تخریب و آسیب ساختمان های مجاور ساختمان نیز تحت پوشش می باشد.

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث

به یک نکته بسیار مهم باید توجه کرد که یکی از پوشش های موجود در بیمه مسئولیت کارفرما ساختمانی نیز پوشش اشخاص ثالث می باشد حالا ای پوشش با بیمه ناشی از اجرای عملیات ساختمانی چه تفاوتی دارد؟

در پاسخ باید گفت پوشش اشخاص ثالث در بیمه کارفرما ساختمانی صرفا برای اتفاقاتی که در داخل ساختمان برای اشخاص ثالث رخ می دهد پوشش دارد که برای مثال از این افراد می توانیم به فردی که برای پیش خرید ساختمان به داخل ساختمان آمده و یا فردی که آمده دوست کارگر خود را ببیند اشاره کرد.

این در حالیست که پوشش دهی در بیمه نامه ناشی از اجرای عملیات ساختمانی صرفا برای محیط خارج از ساختمان می باشد کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با این بیمه نامه می توانید بیمه تخریب را نیز مطالعه نمایید.

جهت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان بیمه پلاس تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان متخصص بیمه پلاس با شما تماس بگیرند.

02186024642

09103020162

09372062755

09025655516

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642