بیمه تصویربرداری پزشکی

اگر در مرکز تصویر برداری پزشکی اتفاقی برای فردی بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ اگر این اتفاق باعث نقص عضو و یا صدمات جسمانی به فردی شود خسارت وارده را چه شخصی پرداخت می کند؟ بهترین بیمه جهت این موضوع بیمه تصویربرداری پزشکی می باشد.

بیمه مرکز تصویربرداری

بیمه مسئول تصویربرداری پزشکی

جهت توضیح درست برای این بیمه باید بگوییم بیمه مسئولیت مدنی مرکز تصویر برداری در قبال بیماران ، اشخاص ثالث (مراجعه کنندگان به مرکز تصویر برداری) و ذوی الحقوق آنان، بدین معنی که اگر در اجرای وظیفه های پزشکی که از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تعیین و تایید گردیده باشد حادثه ای اتفاق بیفتد و بیمه گزار در قبال بیماران و اشخاص ثالث قانونا مسئول و ملزم به جبران خسارت گردد شرکت بیمه کننده با رعایت شرایط و مندرجات این قرارداد و قوانین یاد شده ملزم به جبران خسارت مذکور می باشد.

بیمه حوادث تصویربردای پزشکی

اگر بخواهیم بطور ساده بیان کنیم اتفاقاتی که در نتیجه اشتباه مرکز تصویربرداری پزشکی برای بیماران و اشخاص ثالث که شامل همراهان وبیماران و … می باشد بیفتد ، خسارت وارد شده در صورت محکوم شدن مرکز تصویر برداری پزشکی قابل پرداخت می باشد.

مبلغ بیمه تصویربرداری پزشکی

مبلغ این بیمه مسئولیت به تعداد تخت مرکز و میزان پوشش های خریداری شده بستگی دارد. برای مثال برای یک آزمایشگاه با تعداد 20 تخت با پوشش های زیر در پایین محاسبه گردیده است (این میزان اگر 2 تخت باشد نیز همین حق بیمه را تولید می کند!)

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو هر نفر

12/000/000/000 ریال

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در هر حادثه

36/000/000/000 ریال

حداکثر تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در طول مدت بیمه نامه

36/000/000/000 ریال

حق بیمه

117/720/000 ریال

خرید بیمه تصویربرداری پزشکی

در این مطلب با بیمه مرکز تصویر برداری پزشکی آشنا شدیم. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید بیمه کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا پس از اطلاع از قیمت نسبت به خرید بیمه نامه اقدام نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مرکز تصویربرداری پزشکی کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642