بیمه زنان خانه دار

بیمه زنان خانه دار یکی دیگر از انواع بیمه عمر است که جهت بانوان بزرگوار ایران شخصی سازی شده است.

در این نوع از بیمه با پرداخت مبلغی در دوره مشخص، مزایایی مانند مستمری مادام العمر، هزینه های پزشکی و … دریافت می شود.

در ادامه این مطلب به طور کامل به بررسی بیمه برای زنان خانه دار می پردازیم.

بیمه زنان خانه دار چیست ؟

بیمه های عمر برای تمامی سنین جامعه کاربرد دارند و این بیمه ها هدف های گوناگونی را دنبال می کنند.از جمله این اهداف می توان به یک منبع درآمد برای سن پیری و مستمری گیری ، راهی برای کمک خرج زندگی در سنین مستمری گیری ، تامین کردن جهیزیه دخترمان ، تامین کردن آتیه فرزندانمان باشد.

یکی از مزایای بسیار عالی بیمه های عمر و سرمایه گذاری تامین آینده ی زنان خانه دار می باشد. خانم های خانه دار عمدتا به دلیل شاغل نبودن در شرکتی دارای هیچ نوع بیمه های از جمله بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه های عمر نمی باشند و می توان گفت در سنین مستمری گیری فقط باید متکی به حقوق دریافتی همسر خود باشند.

موضوع به همین جا تمام نمی شود و در صورت بروز اتفاقاتی برای همسر زنان خانه دار آینده ی سختی برای آنها و فرزندانشان باید متصور بود.

باید به این نکته ی بسیار مهم نیز توجه نمود که بیمه های عمر و سرمایه گداری زنان خانه دار تنها پوشش دهنده ی مستمری ویا فوت فرد نمی باشند بلکه اگر در طول مدت نیز اتفاقی برای فرد بیفتد از پوشش های تکمیلی بیمه عمر قابلیت استفاده وجود دارد.

خدمات بیمه زنان خانه دار

به طور کلی می توان گفت بیمه عمر زنان خانه دار پوشش دهنده دو خدمت اصلی می باشد:

  • مستمری و یا بازخریدی در سنین بالا
  • پوشش های تکمیلی در طول مدت بیمه نامه برای فردا بیمه شده

حق بیمه زنان خانه دار

مبلغ پرداختی یکی از مسائل چالش برانگیز برای خانم های خانه دار می باشند که عمدتا چون منبع درآمدی ندارند این مبالغ حق بیمه از پس اندازهای آنها تامین می شود. مبلغ پرداخت باید مقداری باشد که هنگام پرداخت شما را با چالش و سختی مواجه نکند و از طرفی تا جایی که می توانید بالاتر باشد که در هنگام مستمری مبلغ دریافتی بهتر باشد.

بعنوان مثال کنار گذاشتن روزانه 20 یا 30 هزار تومان روزانه هیچ سختی برای یک فرد ندارد و می توان یک قلک بیمه ای برای این کار در نظر گرفت و هرماه با پول جمع شده حق بیمه را پرداخت نمود.

 

هزینه بیمه زنان خانه دار

تعداد سال پرداختی بیمه زنان خانه دار هم یکی از مواردی است که خود بیمه گزار تعیین کننده آن است اما ما بعنوان مشاور به شما توصیه می کنیم با توجه به اینکه مزیت بیمه عمر در پرداخت تعداد سال بالا می باشد تا جایی که در توان دارید تعداد سال  بیشتری پرداخت نمایید بعنوان مثال 15 سال تعداد سالیست که خوب می باشد و البته برای این موضوع باید سعی کنید بیمه تان را زودتر شروع کنید که در توانتان باشد این تعداد سال را پرداخت نمایید.

02186024642

09103020162

شرایط بیمه زنان خانه دار

  • پوشش نقص عضو و از کارافتادگی دائم تا میزان 250 میلیون تومان
  • پوشش بیماری های خاص (سکته قلبی ،سکته مغزی،جراحی های قلبی وعروقی، جراحی های پیوندی ،جراحی های کلیوی) تا سقف 50 میلیون تومان
  • پوشش سرطان تا سقف 50 میلیون تومان
  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سقف 20 میلیون تومان که به نوعی بیمه درمانی می باشد
  • دریافت مستمری به مدت 10 سال در صورت از کارافتادگی
  • معافیات از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی
  • پرداخت سرمایه فوت به هر علت به وراث مشخص شده فرد تا سقف یک میلیارد تومان
  • پرداخت سرمایه فوت به علت حادثه به وراث مشخص شده تا سقف دو میلیارد تومان
  • دریافت وام تا 90 درصد ارزش بازخریدی پس از گذشت 2سال بدون نیاز به ضامن ظرف 48 درصد با سود 4درصد
  • در صورت فوت فرد در طول مدت بیمه نامه ارزش بازخریدی به همراه سرمایه فوت به علت های عادی و در اثر حادثه به وراث مشخص شده پرداخت می شود.

مزایای بیمه زنان خانه دار

یک از مزایای بسیار عالی بیمه عمر زنان خانه دار این است که فرد بیمه شونده هر سال در به میران حق بیمه خود در 85 درصد سود مشارکت در منافع بیمه ایران سهیم می باشند و این سود به اندوخته ی آنان نزد بیمه ایران اضافه می شود.

همانطور که در بالا اشاره شده است بعد از گذشت 2سال از شروع بیمه نامه فرد می تواند تا 90 درصد ارزش بازخریدی وام دریافت کند که سود آن 4 درصد می باشد و ظرف 48 ساعت به حساب بیمه گزار واریز می شود که این نوع دریافت وام به این سرعت ، با این میزان سود و بدون نیاز به ضامن در هیچ یک از بانک ها پرداخت نمی شود!

 

بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

بیمه زنان خانه دار یکی از بیمه های محبوب بیمه ایران می باشد و همین خاطر این شرکت شرایط ویژه برای افرادی که قصد صدور این بیمه را دارند مهیا کرده است.

بیمه ایران زنان خانه دار شرایط ویژه ای دارد که در بالا به آن ها اشاره شد، اما نکته قابل توجه این است شما با پرداخت مبلغ یکسان نسبت به بیمه عمر، مزایای بیشتری دریافت میکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02186024642 در ارتباط باشید.

آیا بیمه زنان خانه دار خوب است؟

در پاسخ صریحا باید گفت بله! حالا به چرای این بله می پردازیم.انسان هیچوقت نمیداند برای آینده و حتی فردایش چه اتفاقی می افتد پس باید با انجام برخی اقدامات برای فردای خود برنامه ریزی نماید.بیمه عمر بیمه ای است که سه جنبه ی بسیار مهم مستمری ، پوشش های تکمیلی و سرمایه فوت را تامین کرده و می توان به صراحت گفت بیمه عمر برای هر اتفاق پیش بینی شده و پیش بینی نشده ای سپری محکم می باشد.

 

زنان از گذشته تاکنون به عنوان یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه به حساب می آیند  . با توجه به شرایط موجود و تضمین آینده اقتصادی زنان خانه دار باید این قشر زحمت کش به فکر آینده خود باشند.

مستمری بیمه زنان خانه دار

یکی از مهمترین نکات این است که دختران امروز این سرزمین که در حال حاضر یا مشغول به تحصیل و یا کار هستند مادران فردای این سرزمین خواهند بود و این بانوان باید از امروز که در بهترین سن های شروع بیمه عمر هستند به فکر شروع بیمه عمر باشند و بخشی از پس انداز خود را به موضوع بیمه عمر اختصاص دهند.

بیمه مستمری و تامین آتیه ی زمان خانه دار از زیر مجموعه های بیمه عمر می باشد که طبق آئین نامه 68 شورای عالی بیمه توسط شرکت بزرگ بیمه ایران ارائه می گردد.

در این بیمه نامه بیمه گزار می تواند با پرداخت مبلغی مشخص طی مدتی مشخص نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نماید و پس از پایان مدت بیمه نسبت به استفاده از مزایای بیمه تامین آتیه و دریافت مستمری بهره مند گردند.

در واقع یک از دغدغه های اصلی خانم های محترم که  یکی از ستون های یک خانواده به حساب می آیند استقلال مالی آنان و برخورداری از استقلال مالی در زمان مستمری می باشد که با وجود بیمه عمر زنان خانه دار که توسط شرکت بزرگ و توانمند بیمه ایران به این درخواست بانوان محترم پاسخ داده می شود.

شرایط بیمه ایران برای زنان خانه دار:

بیمه زنان خانه دار دارای شرایط خاصی نیست ، فقط با پرکردن یک فرم درخواست بیمه گزار و تایید سلامت شخص توسط پزشک معتمد بیمه ایران بیمه نامه قابل ارائه می باشد.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد تعداد سال پرداختی حق بیمه و میزان حق بیمه پرداختی به هرمیزان که بیشتر باشد به سود خود بیمه شده می باشد.

شرایط سنی :این بیمه نامه در بیمه ایران از بدو تولد تا 107 سالگی قابل ارائه می باشد.

نحوه پرداخت :جهت سهولت برای بیمه شدگان محترم حق بیمه به چهار روش ماهیانه یا سه ماه یکبار ، یا شش ماه یکبار و یا سالیانه قابل پرداخت می باشد.

شما بانوان محترم می تواند با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما با شما جهت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم باشید.

معایب بیمه زنانه خانه دار:

در مورد ویژگی ها و خوبی های بیمه عمر زنان خانه دار در بالا بطور مفصل بحث شد و می توان به صراحت گفت تنها عیب بیمه زنان خانه دار عدم توجه به این بیمه نامه ارزشمند می باشد.

در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره 0218602464 با کارشناسان بیمه پلاس در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی و رایگان بیمه پلاس استفاده نمایید.

 

خرید بیمه زنان خانه دار

جهت دریافت مشاوره ی رایگان و خرید بیمه زنان خانه دار میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید،همچنین می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

خرید آنلاین بیمه زنان خانه دار یکی دیگر از خدمات بیمه پلاس می باشد که می توانید با استفاده از این خدمت بدون مراجعه حضوری به دفتر، بیمه خود را صدور نمایید.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مریم بتیار
    جولای 24, 2022 9:49 ق.ظ

    شرایط خوبی داره

    پاسخ
  • با سلام میخوام راجع بیمه خانه داری مطلع شوم

    پاسخ
  • ساناز رحیمی
    مارس 1, 2023 6:47 ق.ظ

    سلام وقت بخیر حداکثر پرداختی برای این بیمه چقدر هست و از چه سنی حقوق بگیر می شوند خانم ها و با توجه به پرداختی حداکثر ماهیانه چقدر دریافت می کنن

    پاسخ
    • سلام وقت شما هم بخیر. در این بیمه نامه میزان حق بیمه پرداختی به انتاب خود بیمه گزار انجام می شود و بیمه گزار با هر عدد پرداختی می تواند این بیمه را شروع کند. اما باید به این نکته توجه داشت که حق بیمه پرداختی با توجه به سن نباید پایین باشد که این مورد باعث میشه در پایان بیمه نامه میزان مستمری کمی شامل حالتون بشه. با سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642