بیمه نمایشگاه خودرو

اگر در نمایشگاه خودرو برای خودرویی اتفاقی بیفتد چه کسی باید خسارت وارده را به صاحب خودرو پرداخت نماید؟ اگر خودرو پارک شده در نمایشگاه به سرقت برود چه شخصی باید خسارت را به مالک خودرو پرداخت نماید؟ اگر در اثر آتش سوزی برای اشخاص ثالث اتفاقی بیفتد این خسارت بعهده چه شخصی خواهد بود؟

بیمه نمایشگاه خودرو

بیمه حوادث نمایشگاه خودرو

موضوع بیمه مسئولیت نمایشگاه خودرو شامل تامین خسارت های بدنی و مالی ناشی از وقوع حادثه در نمایشگاه خودرو، بدین معنی که چنانچه خسارت جانی به اشخاص و خسارت مالی ناشی از خطرات تحت پوشش به خودروهای  پارک شده در پارکینگ وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزاز نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

خطرات تحت پوشش بیمه نمایشگاه

1- خسارت جانی وارده به افراد

2- خسارت مالی ناشی از سرقت کلی خودرو

3- خسارت مالی و جانی وارده ناشی از آتش سوزی

4- خسارت مالی شکست شیشه خودرو

بیمه حوادث نمایشگاه ماشین

اگر یک نمایشگاه ماشین دچار آتش سوزی شود و این آتش سوزی به افراد سرایت کند و یا به خودروها آسیبی وارد کند اتفاقات ناگواری بوجود  می آید که در آن زمان است که به بیمه مسئولیت نمایشگاه پی خواهیم برد. در بیمه مسئولیت پارکینگ هم هزینه های پزشکی وارده به افراد پرداخت می شود و هم نقص عضو و دیه پرداخت می شود.

بیمه نمایشگاه

عمدتا در نمایشگاه ها خودرو های گران قیمت پارک شده اند و به فروش می رسند و اگر اتفاقاتی برای خودروهای مذکور بیفتد معمولا غیر قابل جبران خواهد بود از این رو وجود یک بیمه حوادث برای نمایشگاه ضروری می باشد.

خرید بیمه نمایشگاه خودرو

در این مطلب با بیمه مسئولیت نمایشگاه خودرو بطور کامل آشنا شدیم. اکنون جهت استعلام قیمت و خرید این بیمه مسئولیت کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کرده تا پس از استعلام قیمت نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه نمایشگاه خودرو

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت بیمه نمایشگاه خودرو کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642