بیمه مسئولیت دامپزشکان

حیوانات آفریدگان خداوند متعال هستند و هر انسانی ملزم به حفظ و جلوگیری از آسیب رسیدن به این موجودات هستند. حال اگر دامپزشکان که مسئولیت نگهداری و نجات جان این حیوانات را بعهده دارند در امور پزشکی خود دچار قصور یا اشتباهی شوند مسئولیت جبران این خسارت پیش آمده بعهده چه شخصی است. بیمه مسئولیت دامپزشکان بهترین بیمه نامه جهت پوششش این موضوع است.

بیمه دامپزشکان

بیمه مسئولیت دامپزشک

عبارت است از مسئولیت مدنی حرفه ای بیمه گزار در قبال اشخاص ثالث ، بدین معنی که چنانچه به علت خطا ، اشتباه ، غفلت و یا قصور (غیر عمد) بیمه گزار در تشخیص و معالجه و اعمال جراحی و بطور کلی انجام وظیفه دامپزشکی که موجب تلف یا صدمه دام شود تحت پوشش این بیمه نامه می باشد.

بیمه دامپزشک

نکته ی مهم در بیمه دامپزشک این مورد است که دامزشکانی در این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرند که دارای مدرک معتبر در زمینه فعالیت در رشته ذدامزشکی باشند.

بیمه دامپزشکی یک بیمه نامه بسیار مقرون بصرفه و کاربردی در مواقع خسارت می باشد و با توجه به افزایش ارزش دام ها این بیمه نامه بیش از پیش مورد نیاز می باشد.

حق بیمه مسئولیت دامپزشکان

برای تعیین میزان حق بیمه مسئولیت دامپزشکان کافیست میزان تعهدی که میخواهید بیمه در زمان خسارت پشتیبان شما باشد و آن را به صاحب دام پرداخت نماید مشخص نمایید. در جدول زیر چند حالت حق بیمه را مشخص نموده ایم تا با  میزان حق بیمه آشنا شوید.

تعهد بیمه گر در طول مدت قرارداد

حق بیمه

100 میلیون تومان

272هزار تومان

200 میلیون تومان

491 هزار تومان

400 میلیون تومان

981 هزار تومان

500 میلون تومان

1227 هزار تومان

خرید بیمه مسئولیت دامپزشکان

در این مطلب سعی کردیم شما را با بیمه مسئولیت دامپزشکان آشنا کنیم. اکنون جهت استعلام قیمت وخرید این بیمه مسئولیت کافیست بر روی لینک ها زیر کلیک کنید تا پس از استعلام قیمت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت دامپزشکان

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت دامپزشکان کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642