بیمه مسئولیت مهد کودک

مهد کودک یکی از مکان های جذاب و دوست داشتنی هم برای کودکان و هم برای والدین آنهاست. جایی پر از حس خوب کودکی. کودکان پرتحرک هستند و به همین دلیل احتمال وقوع اتفاق و حادثه نیز ممکن است بیشتر باشد.شاید خیلی از این موارد توسط مربی کنترل شود اما در بعضی موارد وقوع حادثه غیر قابل کنترل است.

مدیران مهدکودک  با تهیه بیمه نامه مسئولیت مدیران مهدکودک می توانند در مقابل خطراتی که در محیط مهد کودک اتفاق می افتد ایمن باشند.

بیمه مسئولیت مهدکودک

بیمه مهد کودک

عبارت است از بیمه مسئولیت مدنی بیمه گزار در برابر کودکان. بدین معنی که چنانچه در طول مدت نگهداری کودکان در مهد کودک، خسارت بدنی ناشی از حادثه به کودکان وارد آید و بیمه گزار مسئول جبران آن شناخته شود، بیمه گزار پس از احراز مسئولیت بیمه گزار و در صورت لزوم بر اساس رای مراجع ذیصلاح قضایی نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

پوشش های بیمه مسئولیت مهد کودک

این بیمه نامه دارای شش پوشش می باشد که هرکدام از این موارد که در صورت وجود هر یک با انتخاب گزینه بلی می توانید آن پوشش را خریداری نمایید. حالا به بررسی هر یک می پردازیم:

پوشش کودکان استثنایی مهد کودک

اگر در مهد کودک  کودکان عزیز استثنایی حضور دارند با انتخاب این گزینه می توانید این پوشش را خریداری نمایید و اگر اتفاقی برای این فرشتگان عزیز خداوندی رخ دهد هزینه های پزشکی و غرامت های احتمالی پرداخت می گردد.

پوشش حوادث طبیعی مهد کودک

در صورت بروز حوادث طبیعی و حضور کودکان در مهد کودک مسئولیت مدیر مهدکودک برقرار خواهد بود. با خرید ابن پوشش در صورت بروز حوادث طبیعی مسئولیت تحت پوشش قرار می گیرد. نکته ی مهم این است پرداخت هزینه های پزشکی و غرامت های احتمالی فوت و نقص عضو صرفا با رای مراجع قضایی امکان پذیر خواهد بود.

پوشش تور آموزشی یک روزه مهد کودک

اگر کودکان عزیز به تورهای آموزشی یک روزه برده می شوند حتما این پوشش خریداری گردد تا در صورت بروز حوادث احتمالی در مدت تور خسارت ها پرداخت گردد. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که لیست اسامی کودکان باید قبل از تور به شرکت بیمه اعلام شود.

پوشش استخر مهد کودک

اگر در یک مهدکودک استخر وجود داشته باشد باید حتما این پوشش خریداری شود تا در صورت بروز خسارت های احتمالی هزینه های آن پرداخت گردد. نکته بسیار مهم برای تحت پوشش قرار گرفتن استخر مهد کودک این است که ضوابط و مقررات مربوط به استخرها از قبیل غریق نجات، تجهیزات کمکهای اولیه و … باید رعایت گردد.

پوشش فعالیت شبانه روزی مهد کودک

درصد کمی از مهدکودک ها فعالیت شبانه روزی دارند اما اگر مهدکودک شما فعالیت شبانه روزی دارد این پوشش را تهیه نمایید تا در صورت بروز حوادث احتمالی تحت پوشش خسارت قرار بگیرید.

پوشش مسئولیت مربیان مهد کودک

این پوشش از پوشش های کاربردی برای یک مهد کودک است و اگر در خسارتی درصدی از قصور به مربی مهد کودک داده شود و مربی باید به نسبت قصور خودش خسارت را پرداخت کند اما با خرید این پوشش مسئولیت ایشان نیز تحت پوشش قرار میگیرد و هزینه ها و خسارت های احتمالی را شرکت بیمه پرداخت می نماید.

بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهد کودک

بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهد کودک از بیمه نامه های حوادث می باشد که مدیران مهد کودک می توانند علاوه بر بیمه نامه مسئولیت خریداری نمایند. این بیمه نامه هر سال با شروع سال تحصیلی جدید ارائه می شود و طبق لیست زیر پوشش هایی برای حوادث احتمالی دیده شده است.

عنوان پوشش میزان تعهدات و حق بیمه
میزان غرامت فوت ناشی از حادثه 10 میلیون تومان
میزان پرداخت نقص عضو کلی و جزیی دائم ناشی از حادثه 10 میلیون تومان
میزان هزینه پزشکی ناشی از حادثه و آپاندیسیت، فتق وانسداد روده و مسمومیت غذایی بیمه شدگان 2 میلیون تومان
حق بیمه سالیانه هر یک از بیمه شدگان بصورت بی نام (بدون ارائه مشخصات بیمه شدگان 2هزار تومان
حق بیمه سالیانه هر یک از بیمه شدگان بصورت با نام (با ارائه مشخصات بیمه شدگان 1700 تومان

به حق بیمه نهایی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد

تفاوت بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک با بیمه حوادث نوباوگان تحصیلی

این دو بیمه نامه با هم تفاوت هایی دارند و تقریبا می توانیم بگوییم بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک کاملتر می باشد. بیمه حوادث را تا 50 برابر موارد ذکر شده نیز قابل خریداری است.

حال تصور کنیدبالاترین ضریب یعنی 50 برای مهد کودک خریداری می شود. خرید ضریب 50 میزان فوت و نقص عضو را برای هریک 500 میلیون تومان پوشش می دهد. اما دیه یک فرد در ماه عادی 900 میلیون تومان و در ماه حرام یک میلیارد و دویست میلیون تومان می باشد.

حال در صورت فوت یکی از افراد و در صورت شکایت ورثه مابقی مبلغ باید پرداخت شود و در صورت خرید بیمه نامه مسئولیت مدیران مهد کودک این عدد پرداخت می شود پس بیمه نامه مسئولیت یک بیمه نامه جامع تر می باشد.

از خوبی های بیمه نامه حوادث نیز این است که بدون در نظر گرفتن اینکه مقصر حادثه چه کسی است خسارت به خادثه دیده پرداخت می شود و در هزینه های پزشکی نیز مسمومیت غذایی، انسداد روده و آپاندیسیت را نیز پوشش می دهد.

ضمنا ممکن است حوادث برای کارکنان مهد کودک ممکن است رخ بدهد که توصیه می شود بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان تهیه شود.

خرید بیمه نامه مسئولیت مدیر مهد کودک

تا اینجا سعی کردیم تا بصورت کامل شما را با بیمه مسئولیت مهد کودک آشنا کنیم. جهت استعلام قیمت حق بیمه و خرید بیمه نامه مسئولیت مهد کودک می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت مهدکودک

جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان از کارشناسان مجرب بیمه پلاس می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید و یا از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642