بیمه نگهبانان مسلح بانکها

در یک مجموعه ی بانکی اگر در اثر قصور نگهبانان مسلح بانکها اتفاقی برای فردی بیفتد مقصر این خسارت چه شخصی خواهد بود؟ اگر در این اتفاقات خسارت جانی و مالی برای افرادی رخ دهد هزینه های ایجاد شده بر عهده چه شخصی است و از چه محلی باید پرداخت شود؟ بهترین پاسخ برای این موضوع بیمه نگهبانان مسلح بانکها می باشد.

بیمه نگهبانان مسلح بانکها

بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانکها

مسئولیت مدنی نگهبانان مسلح بدین معنی که اگردر حین انجام وظیفه در محدوده جغرافیایی مشخص شده خسارت جانی و مالی به اشخاص ثالث وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت و در صورت لزوم بر اساس رای دادگاه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

بیمه نگهبانان بانکها

تمامی اشخاص حقیقی و یا حقوقی حتی کارکنان بیمه گزار که در اثر بکار گیری اسلحه از طرف نگهبانان مسلح بیمه گزار (بانک) دچار خسارت های نالی و جانی شوند از دید این بیمه نامه اشخاص ثالث تلقی می گردند و خسارت های ایجاد شده مطابق تعهدات بیمه نامه جبران خواهد شد.

بیمه مسئولیت بانکها

تهیه این بیمه نامه برای بانکها بسیار ضروری می باشد و بر اساس قانونی که اجازه حمل اسلحه ها را بانکها داده است به بانکها و موسسات مالی واعتباری که تابع این قانون می باشند ملزم کرده است که نگهبانان  سلاح خود را در برابر حوادث ناشی از انجام وظیفه و همچنین مسئولیت مدنی شان در قبال اشخاص ثالث که ناشی از انجام وظیفه اش باشد نزد شرکت بیمه ایران بیمه نماید.

خرید بیمه نگهبانان مسلح بانکها

درباره بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانکها بطور کامل توضیح دادیم. اکنون جهت خرید بیمه نامه مسئولیت کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کرده تا پس از استعلام قیمت نسبت به خرید بیمه نامه اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه نگهبانان مسلح بانکها

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانکها کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642