بیمه مسئولیت مراقبین در منزل

مواقعی ممکن است در هنگام نگهداری از سالمند و یا یک معلول بعلت قصور فرد پرستار مشکلی برای آن سالمند پیش بیاید. در این حالت جبران مشکل پیش آمده بعهده چه شخصی می باشد؟ هزینه های خسارت احتمالی را چه کسی باید پرداخت نماید؟ بهتری بیمه جهت پوشش این موضوع بیمه مسئولیت مراقبین در منزل می باشد.

بیمه مراقبین در منزل

بیمه مسئولیت حرفه ای مراقبین در منزل

بیمه مسئولیت حرفه ای بیمه گزار در قبال اشخاصی که به علت خطا، اشتباه، غفلت و یا قصوربیمه گزار در انجام کلیه خدمات مراقبت و پرستاری از بیمار، کودک و سالمند در منزل دچار صدمات جسمانی و یا روانی گردیده و یا فوت شوند و بیمه گزار مسئول جبران آن شناخته شود، بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار نسبت به جبران خسارت اقدام می نمایند.

بیمه مسئولیت پرستاران در منزل

شرح وظایف مسئولیت حرفه ای و پرستاران در منزل به تفکیک نوع ارائه خدمات پرستاری و مراقبت که از طرف دفاتر مجاز ارائه خدمات مراقبت و پرستاری وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تعیین گردیده است، جزء لاینفک این بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مراقبین می باشد.

قیمت بیمه مسئولیت مراقبین در منزل

حق بیمه مسئولیت پرستاران در منزل برای مدت یکسال با شرایط زیر حق بیمه ی زیر محاسبه می شود:

تعهد جانی شرکت بیمه در طول مدت قرارداد

حق بیمه سالیانه

1/200/000/000 تومان (معادل یک دیه)

573/000 تومان

خرید بیمه مسئولیت مراقبین در منزل

با بیمه مسئولیت پرستاران و مراقبین در منزل و زوایای آن بطور کامل آشنا شدیم. اکنون جهت استعلام قیمت با سایر تعهدات جانی و خرید این بیمه مسئولیت کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت مراقبین در منزل

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت پرستاران در منزل کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642