بیمه مسئول کلینیک

اگر در یک کلینیک برای یکی از مراجعه کنندگان  اتفاقی بیفتد چه کسی باید در قبال این خسارت پاسخگو باشد؟ اگر این خسارت صدمات جسمانی به حاضرین برساند چه فردی باید این خسارت را جبران کند؟ بهترین بیمه جهت پوشش این موضوع بیمه مسئول کلینیک می باشد.

بیمه مسئول فنی کلینیک

بیمه مسئول فنی کلینیک

برای بیان صحیح این بیمه باید بگوییم بیمه مسئولیت مدنی کلینیک در قبال بیماران ، اشخاص ثالث (مراجعه کنندگان به کلینیک) و ذوی الحقوق آنان، بدین معنی که اگر در اجرای وظایف پزشکی  که از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تعیین و تایید گردیده باشد حادثه ای اتفاق یسفتد و بیمه گزار در قبال بیماران و اشخاص ثالث قانونا مسئول و ملزم به جبران خسارت گردد شرکت بیمه با رعایت شرایط و مندرجات این قرارداد و قوانین یاد شده ملزم به جبران خسارت مذکور می باشد.

بیمه حوادث کلینیک

اگر بطور ساده این بیمه را شرح دهیم باید بگوییم اتفاقاتی که در کلینیک برای بیماران و اشخاص ثالث که شامل همراهان و بیماران و … می باشد بیفتد ، خسارت وارد شده در صورت محکوم شدن کلینیک قابل پرداخت است.

مبلغ بیمه مسئول کلینیک

مبلغ این بیمه مسئولیت به تعداد تخت کلینیک و میزان پوشش های خریداری شده بستگی دارد. برای مثال برای یک کلینیک با تعداد 10 تخت و پوشش های زیر حق بیمه بصورت زیر تعیین می گردد.

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو هر نفر

12/000/000/000 ریال

تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در هر حادثه

36/000/000/000 ریال

حداکثر تعهد بیمه برای فوت و نقص عضو در طول مدت بیمه نامه

36/000/000/000 ریال

حق بیمه

132/435/000 ریال

خرید بیمه کلینیک

در این مطلب در مورد با بیمه مسئولیت کلینیک آشنا شدیم. حالا برای استعلام و خرید این بیمه نامه کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا پس از استعلام قیمت بیمه کلینیک نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه کلینیک کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642