بیمه مسئولیت تور

تورهای گردشگری چه از نوع سیاحتی باشند و چه از نوع زیارتی همیشه در سفر با تهدیدات زیادی روبرو هستند و معمولا در تمامی این سفرها خسارت های کوچک و بزرگی اتفاق می افتد که ممکن است باعث خسارت های زیادی به افراد شود و در این حالت مدیر اردو مقصر شناخته می شود.

مدیران تورها می توانند با خرید بیمه نامه مسئولیت تورهای سیاحتی و زیارتی در قبال هزینه های بیمارستانی و یا فوت و نقص عضو افراد ایمن باشند و ریسک ها و حوادث زیاد در تورهای سیاحتی و زیارتی را جبران کنند.

بیمه مسئولیت تور

بیمه مسئولیت تورهای مسافرتی

مسئولیت مدنی بیمه گزار در مورد جبران خسارت های بدنی وارد به مسافرین تورهای زیارتی و سیاحتی داخل و خارج کشور

پوشش های بیمه تور

پوشش خطرات ناشی از وسایط نقلیه موتوری

در تورها عمدتا بیشتر اتفاقات در اثر سوانح رانندگی می باشد و مدیران تورها باید  از این موضوع آگاه باشند که با خرید پوشش خطرات ناشی از وسایط نقلیه موتوری این حوادث تحت پوشش می باشد. با توجه به اینکه این اتفاقات یکی از شایع ترین حوادث در تورها می باشند خرید این کلور که حق بیمه ی مسئولیت را خیلی بالا نمی برد توصیه می کنیم.

پوشش تور خارجی

خیلی از تورهای سباحتی و زیارتی به خارج از کشور می باشد که عمدتا با حوادث و خطرات مختلفی را پیش رو دارند. تورهای خارجی بدلیل هزینه های پزشکی سرسام آور در خارج از کشور بسیار مهم تر و کابردی هستند و بدون داشتن این پوشش و این بیمه نامه هزینه جبران خسارت سخت می شود.

پوشش خطرات ناشی از جنگ

خطر جنگ یکی از استثنائات بیمه نامه مسئولیت مدیران ورزشی می باشد عمدتا سفرهای به خارج از کشور غیر قابل پیش بینی است که در آن کشور ممکن است جنگ شود  و در صورت جنگ کنترل اوضاع و شرایط سخت می باشد و ممکن است باعث فوت و هزینه های پزشکی برای فرد شود.

اما خرید این پوشش می تواند باعث شود یکی از استثنائات از بیمه نامه حذف شود و در صورتی که حوادث رخ بدهد خسارت ناشی از آن پرداخت می شود.

خرید این کلوزها را برای تورهای خارجی توصیه می کنیم و خرید آن برای تورهای داخلی توصیه نمی شود.

حق بیمه مسئولیت تور

حق بیمه مسئولیت تور به چند عامل بستگی دارد:

مدت بیمه نامه – تعداد نفرات حاضر در تور -میزان هزینه پزشکی -میزان فوت و نقص عضو – انتخاب پوشش های جانبی ( وسایط نقلیه موتوری-جنگ -تور خارجی )

برای مثال نمونه ای از حق بیمه تور داخلی را برایتان مثال می زنیم تا با حق بیمه بیشتر آشنا شویم. تعداد نفرات حاضر در این تور 30 نفر و مدت تور 3 روز می باشد.

هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه 40/000/000 تومان
هزینه پزشکی کل در طول مدت بیمه نامه 200/000/000 تومان
غرامت فوت و نقص عضو برای هر نفر در هر حادثه 1/200/000/000 تومان
غرامت فوت و نقص عضو کل در طول مدت بیمه نامه 2/800/000/000 تومان
حق بیمه 1/962/000 تومان

خرید بیمه مسئولیت تور

تا اینجا سعی کردیم شما را به طور کامل بیمه مسئولیت  تور آشنا کنیم. جهت استعلام حق بیمه و خرید بیمه مسئولیت تورهای سیاحتی وزیارتی کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا از میزان حق بیمه مطلع شوید.

استعلام و خرید بیمه مسئولیت تور

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت تورهای سیاحتی و زیارتی کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

بیمه مسئولیت تور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642