بیمه آتش سوزی مغازه

بیمه آتش سوزی مغازه هزینه سرمایه گذاری است که شما را در بدترین لحظاتی که میتوانید تجربه کنید به آرامش میرساند. چه لحظه ای بدتر  از این که در مقابل چشمان یک انسان، سرمایه او که نتیجه سالها تلاش و زحمت است با یک بی دقتی و یا بر اثر حوادث غیرقابل پیش بینی  و یا به صورت عمدی در یک لحظه، طعمه حریق میشود و آتش بیرحمانه سرمایه او را میسوزاند. در این مطلب سعی شده است بیمه حوادث مغازه را بررسی کنیم.

بیمه آتش سوزی مغازه

هزینه بیمه آتش سوزی مغازه

هزینه بیمه آتش سوزی مغازه

هزینه بیمه آتش سوزی مغازه هزینه بیمه نمودن ساختمان، تاسیسات، اثاثیه و دکور و تمام کالاهای داخل مغازه است. این بیمه مالکین مغازه را آسوده خاطر نگاه میدارد تا بدانند، اگر روزی مشکلی برای اموال آنان پیش آمد، خسارت قابل جبران است برخلاف حوادث که غیر قابل پیش بینی هستند و ممکن است هر لحظه پیش بیایند.

ما در روزهای سختی به سر میبریم؛ هر کالایی که از دست بدهیم تنها سرمایه را با خود نبرده است، بلکه با تورم اجماع مییابد تا جایگزین کردن آن هم دو چندان مشکل شود. مشکل از جایی بغرنجتر میشود که بابت تاسیس چنین مغازه ای به بانک هم مقروض باشیم، لذا باید قسط و سود بانکی را  نیز بپردازیم  و بعد از آن به فکر جایگزین کردن اجناس باشیم. اوضاع میتواند از این نیز بدتر باشد، اگر مغازه اجاره ای باشد و مجبور باشیم خسارت مغازه و اجاره آن را نیز بدهیم و این دلایل میتواند برای تهیه این بیمه کافی باشد.

حق بیمه آتش سوزی مغازه همچون سایر بیمه‌نامه‌ها به عوامل متفاوتی بستگی دارد. متراژ واحد تجاری، سیستم اطفاء حریق، میزان موجودی کالا در محاسبه نرخ مؤثر است. همچنین اگر نوع کالایی که در واحدهای تجاری نگهداری می‌شود از نوع اشتعال‌زا باشد، حق بیمه را افزایش می‌دهد.

جهت دریافت حق بیمه آتش سوزی مغازه با کارشناسان بیمه پلاس در ارتباط باشید.

 

بیمه مغازه

بیمه مغازه

پوشش بیمه آتش سوزی مغازه

پوشش بیمه آتش سوری مغازه خود به دو بخش پوشش های اصلی و فرعی تقسیم می شود.در ادامه به بررسی این دو مورد می پردازیم.

پوشش‌ بیمه آتش سوزی مغازه

با خرید بیمه آتش سوزی مغازه، پوشش‌هایی مثل آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار پوشش‌های پایه بیمه‌نامه هستند. این پوشش‌ها برای همه انواع بیمه‌نامه یکی است و غیرقابل تغییر می‌باشند. اگر بخواهیم تعهدات بیمه‌نامه را اضافه کنیم می‌بایست پوشش اضافی خریداری کنیم.

بیمه پیشنهادی: بیمه فروشگاه

پوشش‌ اضافی بیمه آتش سوزی مغازه

هر خطری علاوه بر پوشش‌های اصلی که بخواهید تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار دهید، پوشش‌های اضافی نام دارند که با پرداخت حق بیمه و تأییدیه کارشناس بیمه به پوشش‌های شما اضافه می‌شوند. پوشش‌های زیر از انواع پوشش‌های اضافی هستند.

سیل و طغیان آب
زلزله و آتش‌فشان
طوفان
ضایعات ناشی از برف و باران
سقوط هواپیما
شکست شیشه
سقوط بهمن
سرقت با شکست حرز
رانش زمین
نشست زمین
ریزش کوه و…
هزینه پاک‌سازی
خودسوزی
خسارت‌های ناشی از نوسان برق

 

اگر فروشگاه دارید و نیاز به بیمه دارید میتوانید محتوای صفحه بیمه آتش سوزی فروشگاه را مطالعه نمایید.

خرید بیمه آتش سوزی مغازه:

جهت دریافت مشاوره و خرید بیمه آتش سوزی ساختمان،از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642