بیمه مسئول فنی

اگر در جایی که شما مسئول هستید اتفاقی برای فردی بیفتد چه شخصی پاسخگو خواهد بود؟ اگر به علت قصور مسئول فنی داروخانه یا آزمایشگاه اتفاقی برای شخصی بیفتد چه کسی مسئول است؟ باید در پاسخ بگویمم بیمه مسئول فنی بهترین راهکار برای این موضوع می باشد.

بیمه مسئول فنی

بیمه های مسئول فنی مراکز مختلف برای مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله ی این بیمه ها به موارد زیر اشاره نمود:

بیمه مسئول بیمارستان

این بیمه نامه برای مسئولین فنی بیمارستان ها مورد نیاز  می باشد و در صورتی که اتفاقتی در بیمارستان بیفتد از محل این بیمه نامه قابل پوشش  می باشد.برای آشنایی بیشتر مطلب بیمه مسولیت فنی بیمارستان را مطالعه نمایید.

بیمه مسئول درمانگاه

در درمانگاه ها نیز ممکن است اتفاقاتی بیفتد که باعث فوت و یا نقص عضو فردی شود. در این حالت مسئول فنی درمانگاه پاسخگو خواهند بود. برای آشنایی بیشتر مطلب بیمه مسئولیت فنی درمانگاه را مطالعه نمایید.

بیمه مسئول کلینیک

کلینیک ها نیز از مکان هایی هستند که برای مسئولین آنها می تواند دردسر آفرین باشد و در صورت قصور فرد در انجام موارد پزشکی در کلینیک این مدیران و صاحبان کلینیک هستند که باید پاسخگو باشند. برای آشنایی بیشتر مطلب بیمه مسئولیت فنی کلینیک را مطالعه نمایید.

بیمه مسئول آزمایشگاه

اگر در صورتی که در آزمایشگاه اشتباه و قصوری رخ دهد و جواب آزمایشات با اشتباه همراه شود مسئولین فنی آزمایشگاه مسئولیت پاسخگویی خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر مطلب بیمه مسئولیت فنی آزمایشگاه را مطالعه نمایید.

بیمه مسئولیت تصویر برداری

اگر در صورتی که به علت قصور کاربر تصویر برداری اتفاقی برای فردی بیفتد مسئول فنی تصویربرداری پاسخگو خواهد بود. برای آشنایی بیشتر مطلب بیمه مسئولیت فنی  تصویر برداری را مطالعه نمایید.

خرید بیمه مسئول فنی

جهت استعلام قیمت مسئول فنی بیمارستان ، درمانگاه ، کلینیک ، آزمایشگاه و تصویر برداری کافیست از طریق لینک اقدام نمایید تا پس از استعلام قیمت نسبت به خرید اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه مسئول فنی

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت مسئولین فنی کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642