بیمه مشترکین برق خدمت با ارزشی است که شاید مشترکین کمی از آن اطلاع داشته باشند. بسیاری از افراد به فیش برق خود توجهی نداشته و تنها مبلغ پرداختی را مینگرند درصورتی که در تمام قبض ها مبلغ فوق العاده ناچیزی پرداختی منظور شده است تا شما و منزل و اسبابتان در مقابل خطرات جانبی و مالی نوسانات برق بیمه باشید.

خاموشی برق

خرید بیمه مشترکین برق در ایران

بیمه مشترکین برق با قرارداد شرکت توزیع نیروی برق ایران با یکی از موسسات بیمه معتبر، سالانه برای تمامی مشترکین اداره برق در سراسر کشور، انجام میشود. این قرارداد در پی اتفاقاتی که به سبب اتصالات جریان برق طی سالها برای مشترکین افتاد و خسارات جانی و مالی را تحمیل کرد، لزوم خود را نشان داد. در طی سالهای اخیر طی یک بیمه نامه جمعی که خریداری میشود با مبلغ بسیار ناچیزی تمام مشترکین بیمه میشوند تا هر زمان که قطع و وصل برق خسارتی به لوازم آنها و یا سلامتیشان وارد  کرد از بیمه نوسانات برق کمک گرفته و با مراجعه به سایت بیمه توانیر جهت مطالبه خسارت از اداره برق اقدام نمایند.

ما همگی در دفتر کار اداری و یا منازل خود لوازم برقی داریم که در صورت خرابی متحمل هزینه بسیاری میشویم؛ اما این کمترین آسیبی است که ممکن است در صورت بروز نوسانات برق متحمل شویم.

خسارات عمده زمانی دیده میشوند که ساختمان ما و یا سلامتی ما به خطر می افتد، لذا اگر مشترکین تصمیم بگیرند به صورت انفرادی اقدام به خرید بیمه حوادث برق کنند تا در زمان حوادث خسارات آنها جبران شود، از سویی هزینه ای که مالک پرداخت خواهد نمود بالا خواهد بود و از سویی دیگر تعدادی از مالکین بنا به دلایل مختلف اقدام به خرید بیمه نخواهند کرد؛ بنابراین برای مشترکینی  که بیمه نیستند، در زمان خسارت ناشی از نوسانات برق مشکلات زیادی را تحمل خواهند کرد.

صدور یبمه نوسان برق + 16 پوشش تکمیلی

خرید بیمه مشترکین برق

خرید بیمه آتش سوزی و بیمه مشترکین برق

وجود  بیمه حوادث ناشی از برق در کنار بیمه نامه های آتش سوزی که خود مالکان تهیه میکنند، یکی از بهترین مکملهایی است که میتواند اموال هر کسی را محافظت نماید. هرگز نباید فراموش کرد؛ هر حادثه و جرقه کوچکی میتواند خسارت بزرگی را رقم بزند. همانند جرقه کوچکی در میانه جنگل که چند هکتار جنگل را به آتش میکشد، جرقه کوچکی که اتصال برقی رقم میزند، کل منزل را  می تواند، نابود کند.

جهت خرید بیمه نوسان برق و یا هرگونه سوال با ما در ارتباط باشید.

02186024642

09103020162

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • زهرا مهدوی
    آگوست 3, 2021 11:22 ق.ظ

    حق بیمه این بیمه به چه صورتی می باشد؟

    پاسخ
    • حق بیمه بسته به متراژ منزلتان متفاوت است،برای مثال حق بیمه ی خانه ی 100 متری سالیانه 784 هزار تومان می باشد.شما با پرداخت این مبلغ،علاوه بر پوشش نوسان برق،16 پوشش دیگر نیز دریافت میکنید.داخل لینک زیر میتوانید پوشش های تکمیلی را مشاهده بفرمایید.
      https://bimepluss.ir/electricity-fluctuation-insurance/

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642