بیمه آتش سوزی بنگاه تجاری


خرید انواع بیمه های آتش سوزی بنگاه های تجاری

 انواع بیمه های آتش سوزی بنگاه های تجاری منویی در مقابل دیده بیمه گذاران قرار  میدهد که به آنان کمک میکند تا متناسب  با خطراتی که به اموال آنها میتواند آسیب برسانند، بهترین بیمه را انتخاب نمایند. باتوجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن حوادث، به خصوص بلایای طبیعی، هر مالک آگاهی، در کنار اقدامات پیشگیرانه و محافظتی، از شیوه ای بهره میجوید تا اگر وقایع، اموال و دارایی او را به چالش کشاندند و خسارات وارد نمودند، بتواند این خسارات را جبران نماید.

اگر در بنگاه تجاری شما کارگرانی حضور داشته باشند که در جریان آتش سوزی مکان تجاری اتفاقی برایشان بیفتد شما بعنوان مسئول و صاحب بنگاه ، مسئول شناخته می شوید پس بهتر است نسبت به تهیه بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارگران اقدام نمایید.

انواع بیمه های آتش سوزی

خرید بیمه آتش سوزی طرح حامی

در میان انواع بیمه های آتش سوزی امروزه بیمه طرح مهر ایران در کنار  پوشش خطرات اصلی چون آتش سوزی، انفجار و صاعقه، مسئولیت و حوادث خانه و خانواده را نیز بر عهده گرفته است.  به طوریکه در کنار پوشش خطرات فرعی و با تمدید مدت بیمه آتش سوزی به صورت سالانه، باز هم  بیمه نامه مقرون به صرفه ای را خواهید داشت.

کسانی که به بررسی پیشنهادات بیمه نامه ها میپردازند، قطعا در ذهن خود به غیر مترقبه بودن حوادث اندیشیده اند. آنان میدانند نمیتوانند مانع طوفان و سیل شوند. وقتی در طی یک مدت کوتاهی، شهرهای زیادی به زیر آب میروند و شهر خالی از سکنه میشود، تفاوتی نمیکند بنگاه تجاری شما در کجای شهر قرار دارد این سیل به همه مکان ها خسارت وارد کرده و کالاهای شما را خراب میکند؛ اما در این میان، کسانی که از کنار پیشنهادات موسساتی مانند موسسه بیمه  ایران با بی تفاوتی رد نشده اند و با خرید  بیمه با پوشش خطرات مختلف، به آینده بنگاه خود اندیشیده اند، نسبت به بقیه آرامش بیشتری دارند.

مگر ما میتوانیم مانع وقوع زلزله شویم؟ بنگاه ضد زلزله هم توانی دارد، زلزله شدید و پس لرزه های ممتد بالاخره آسیب خود را وارد خواهند کرد. مگر چند درصد از  ما توانایی مالی احیا مجدد ساختمان خود و خرید مجدد تجهیزات را باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی، تورم و افزایش قیمت مداوم را بدون  هیچ مشکلی داریم؟ و تا چه مقدار خسارت برایمان مشکل زا نیست. اگر این حادثه با سوختن خودرو ما نیز همراه باشد، آیا خودرو سوزی در بیمه آتش سوزی به دردمان نخواهد خورد؟

استعلام انواع بیمه های آتش سوزی

چند نفر از ما، اگر  عضوی از خانواده ما در آتش سوزی محل کارمان آسیب ببیند، میتوانیم خسارت مادی آن را جبران نماییم؟ آیا استفاده از بیمه مسئولیت در کنار خطرات اصلی یکی از نقاط عطف خرید ما نخواهد بود.

جهت دریافت مشاوره و خرید بیمه نامه مکان تجاری خود با ما در ارتباط باشید:

02186024642

09103020162

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642