بیمه آتش سوزی منزل

بیمه آتش سوزی منزل :

بهترین بیمه آتش سوزی یک منزل از چند جهت می تواند بررسی شود . منازل مسکونی یکی از مکان هایی محسوب می شوند که حساسیت بالایی در زندگی ما دارند. خانه ی یک فرد مامن و پناهگاه اوست پس برای یک فرد مامن او از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گاهی از اوقات پیش می آید که ما در خانه اشیا قیمتی خیلی بالایی هم ممکن است نداشته باشیم اما لوازم خانه ارزش معنوی بالایی برای ما داشته باشد و ما خاطراتی با لوازم خانه داشته باشیم. از سویی دیگر اگر یک خانه دچار آتش سوزی و یا آسیبی گردد آسایش ما خانواده مان را تا مدتی از ما بگیرد، پس بهتر است در گام اول تمام اقدامات در جهت جلوگیری از آتش سوزی داشته باشیم و در گام دوم برای بعد از آتش سوزی و یا حادثه ای چاره ای بیندیشیم.

بهترین بیمه آتش سوزی منزل :

یک خانه را ممکن است خطراتی مختلف تهدید کند.این خطرات در مناطق جغرافیایی مختلف فرق می کند.بعنوان مثال ممکن است شهری زلزله خیز باشد و شهری دیگر در استی دیگر سیل خیز باشد و شهرهایی دیگر خطراتی مختلف تهدید کننده باشند.

از جمله خطراتی که می توانند یک خانه را تهدید کنند می توانیم به آتش سوزی ، طوفان ، زلزله، سیل ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات ناشی از برف و باران و ذوب برف اشاره کنیم.

یک خانه ممکن است دارای وسایل زیادی باشد و ارزش بالایی داشته باشند پس خطر سرقت همیشه می تواند تهدید کننده این خانه باشد. خطر سرقت از یک منزل مسکونی باعث استرس و اضطراب برای یک خانواده باشد پس داشتن این پوشش برای خانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت بیمه آتش سوزی منزل :

قیمت بیمه آتش سوزی منزل  به چند عامل بستگی دارد که حق بیمه آتش سوزی منزل مسکونی را ایجاد می نمایند.از جمله این موارد می توانیم به این چند عامل اشاره کنیم:

پوشش های مورد درخواست: از جمله پوشش ها می توانیم به پوشش آتش سوزی، زلزله ، سیل ، طوفان، سرقت ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات ناشی از برف و باران و ذوب برف اشاره نمود.

ارزش ساختمان : ارزش ساخت یک ساختمان یکی از موارد بسیار ساده برای تعیین حق بیمه می باشد منظور از ارزش ساخت ارزش اعیان یک ساختمان است. منظور از ارزش اعیان ارزش مصالح و ساخت و ساز ساختمان است و در اینجا ما با ارزش عرصه خانه کاری نداریم. برای مثال ارزش عرصه یک خانه در شمال شهر متری 100 میلیون تومان می باشد و این در حالیست که ارزش عرصه همین خانه در جنوب شهر ممکن است متری 25 میلیون تومان باشد. ما برای محاسبه ارزش ساختمان برای بیمه آتش سوزی با این ارزش عرصه کاری نداریم بلکه با ارزش اعیان که ارزش ساخت و ساز آن که برای این دو خانه چه در شمال شهر باشند و چه در جنوب شهر بعنوان مثال می تواند متری 10 میلیون تومان باشد.

ارزش تاسیسات: تاسیسات در یک ساختمان ممکن است موارد متعددی را در بر بگیرند. از لوله کشی های ساختمان گرفته تا آسانسور ، موتورخانه و… می توانند در این دسته بندی قرار بگیرند.

ارزش وسایل منزل مسکونی: در یک واحد مسکونی مهمترین دسته ای که ارزش آن تاثیر بسیار مهمی دارد اسباب و اثاثیه منزل مسکونی می باشد.در یک خانه وسایل مهم و ارزشمندی از جمله فرش ، مبلمان ، تلویزیون ، تختخواب ، لوازم آشپزخانه و… وجود دارند که برای ما ارزشمند خواهند بود. پس بهتر است ما یک لیست از این لوازم و ارزش حدودی آنها داشته باشیم.

پس برای تعیین حق بیمه آتش سوزی منزل مسکونی باید از این 4 عامل اطلاع داشته باشیم تا بتوانیم به حق بیمه آتش سوزی منزل مسکونی دست پیدا کنیم.

برای دستیابی به قیمت بیمه آتش سوزی منزل مسکونی می توانید فرم زیر را پر نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین ممکن نرخ را به شما اعلام کنیم.

خرید بهترین بیمه آتش سوزی :

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران به عنوان پیشنهاد یک حامی به تمامی خانواده هایی است که به دنبال یک بیمه نامه کامل هستندتوصیه می شود.

یکی از بهترین بیمه های آتش سوزی بیمه ایران طرح حامی خانه و خانواده بیمه ایران می باشد. این طرح کامل ترین طرح برای پوشش دادن یک خانه می باشد. کامل بودن این طرح از آن جهت می باشد که این طرح هر خطری که یک خانه را تهدید می کند را پوشش می دهد. شما نمی توانید خطری را مطرح کنید و این طرح آنرا پوشش نداده باشد.

در گام بعد باید به این نکته اشاره کنیم که در خارج از این طرح برخی ازپوشش هایی که در این طرح وجود دارد ارائه نمی شوند. پس این مورد هم نکته ای قابل توجه می باشد که این طرح جمع آورنده پوشش هایی هست که در حالت عادی نمی توان آنها را خریداری نمود.

در خوبی این طرح باید گفت که حق بیمه آن فوق العاده پایین می باشد و به جرات می توان گفت حق بیمه این طرح شامل بیش از 70 درصد تخفیف می باشد که این موضوع نیز بسیار ارزشمند می باشد.

برای خرید این طرح می توانید به صفحه بیمه طرح حامی خانه و خانواده مراجعه نمایید و بصورت کامل با این طرح آشنا شوید.

برای داشتن بیمه آتش سوزی منازل مسکونی با ما در ارتباط باشید:
02186024642

09103020162

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642