بیمه تضمین کیفیت

ممکن است ما محصولی داشته باشیم که به لحاظ کیفیت از کیفیت خوبی برخوردا باشد اما خریدار به تاییدیه ما اعتنایی نمی کند، حال چه باید کرد؟

ممکن است محصولی که ما تولید کرده ایم به شخصی آسیبی برساند و مقصر شناخته شویم حال برای جبران این خسارت چه باید کرد؟

پاسخ به این پرسش و چند پرسش دیگر بیمه تضمین کیفیت می باشد.

بیمه تضمین کیفیت

بیمه تضمین کیفیت محصول

در بیشتر مواقع اتفاق می افتد که محصولی که ما تولید کرده ایم از کیفیت خوبی برخوردار است اما در فروش این محصول به لحاظ تایید کیفیت خریدار به گارانتی ما اعتماد و اعتنایی نمی کند. در این حالت بهترین موضوع برای تایید کیفیت این محصول بیمه تضمین کیفیت محصول می باشد.

این بیمه نامه تاییدکننده و تضمین کننده ی کیفیت محصولی که ما تولید کرده ایم می باشد. باید توجه داشت که کیفیت محصول در بیشتر مواقع مهمترین شاخصه ی فروش در بازاریابی می باشد.

بیمه تضمین کیفیت کالا

نکته ی خیلی مهم این موضوع می باشد که یک برند 88 ساله تایید کننده و تضمین کیفیت محصولی که ما تولید کرده ایم می باشد. بزرگترین برند بیمه ای کشور قرار است پشتیبان محصول ما در هنگام فروش و خسارت باشد. این موضوع فوق العاده است.

خیلی از برند هایی که در حال حاضر از این بیمه استفاده می کنند از کیفیت محصول خود اطمینان دارند و فقط صرفا بخاطر نام و برند بیمه ایران این بیمه نامه را تهیه می کنند تا در فروش کالای خود با گارانتی موفق باشند.

بیمه تضمین کیفیت می تواند از زمان تولید و یا فروش و یا از زمان نصب و بهره برداری محصول پوشش دهنده ی ضمانت آن کالا باشد که این موضوع برای هر کالا با توجه به اینکه اگر فرد تولید کننده آن محصول است از مان تولید آنرا تضمین کیفیت می کند ، اگر فرد وارد کننده است از زمان فروش آنرا تضمین کیفیت می کندد و اگر فرد بعنوان واسطه در این میان حضور دارد آنرا از زمان نصب و بهره برداری تضمین کیفیت می نماید.

خسارت بیمه تضمین کیفیت

اگر خسارتی ناشی از کالایی که یک تولید کننده تولید کرده برای شخصی یا چیزی اتفاق بیفتد طبق ماده 18 قانون حمایت از مصرف کنندگان، این تولید کننده آن محصول است که باید خسارت وارده را علاوه بر جریمه پرداخت نماید.

حال این خسارت ممکن است که مالی و یا جانی باشد. برای مثال اگر گیت های ورودی مترو را در نظر بگیرید و عملکرد این گیت باعث آسیب به فردی شود این شرکت تولید کننده ی محصول است که باید خسارت وارده به این فرد را پرداخت نماید.

نمونه هایی از بیمه تضمین کیفیت

برای مثال چند نمونه از کالاهایی که ما تضمین کیفیت نموده ایم را بررسی می کنیم

بیمه کیفیت چوب

یکسری از چوب هایی که از برای مصارف خاص استفاده می شوند چوب های ترموود هستند که از فنلاند و اسکاندیناوی وارد می شوند. این چوب ها در ایران تقاضای بسیار خوبی در نما ، استخر و … دارند و ما با بزرگان این صنعت برای تضمین کیفیت این چوب ها همکاری نموده ایم.

بیمه کیفیت پروفیل

درب ها  و پنجره های پروفیلی یکی از پر مصرف ترین کالا های مورد استفاده در صنعت ساختمان می باشد که تولید کننده های متعددی نیز این کالا را تولید می کنند. داشتن بیمه تضمین کیفیت درب و پنجره می تواند تفاوت خوبی برای تولید کننده ی محصول در زمینه فروش محصولش باشد

بیمه کیفیت فرش

فرش های ماشینی که در کارخانه ها تولید می شوند عمدتا فروشندگان بسیاری دارند که مهم ترین نکته برای خریدار کیفیت و ماندگاری این فرش می باشد که بیمه تضمین کیفیت فرش برای تولید کننده می تواند تفاوت زیادی را با سایر رقبا ایجاد نماید.

بیمه کیفیت مبل

مبل ها نیز یکی از مهمترین کالاهای اساسی برای هر خانه می باشد که تولید کننده های زیادی در ایران آنرا تولید می نمایند. مبل های با کیفیتی در ایران تولید می شوند و وجود یک بیمه تضمین محصول در فروش مبلمان تاثیر فوق العاده ای دارد.

این موارد چند نمونه کوچک از تعداد زیادی از بیمه های تضمین کیفیت می باشد که تولید کننده ها می توانند در اختیار داشته باشند و به واسطه ی آن کالای خود را به فروش برسانند. یک بمه تضمین کیفیت که برای صنعت ساختمان بسیار کاربردی می باشد بیمه تضمین کیفیت ساختمان می باشد.

بیمه تضمین کیفیت

بیمه تضمین کیفیت ساختمان

برای یک ساختمان ممکن است پس از ساخته شدن اتفاقات متعددی رخ دهد. این خرابی ها ممکن است از تاسیسات و بنا و یا سایر مکان های ساختمان باشد که در سال های بعد خود را نشان دهند. بیمه ایران با بیمه تضمین کیفیت ساختمان ضمانت ساختمان ساخته شده را در بعضی از آیتم ها تا پنج سال و در بعضی از آیتم ها تا ده سال تایید می نماید. در مورد بیمه تضمین کیفیت ساختمان در این ضفحه بیشتر مطلع خواهید شد.

خرید بیمه تضمین کیفیت

در این مطلب با بیمه تضمین کیفیت محصول بطور کامل آشنا شدیم اکنون جهت تهیه این بیمه مسئولیت کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کرده تا پس از اطلاع از حق بیمه نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام نمایید.

استعلام و خرید بیمه تضمین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642