بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی

بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی میتواند برای مدیریت و تمام ساکنان یک مجتمع، در قالب یک بیمه نامه جامع و کامل، بهترین راه حفظ سرمایه باشد؛ زیرا مجتمع های مسکونی از  آپارتمانهای تشکیل شده است  که در همسایگی هم قرار گرفته اند و به راحتی میتوانند درگیر حریق یک آپارتمان شوند، لذا در یک روز، یک مجتمع بسیار عظیم تبدیل به یک ویرانه میگردد.

بیمه اتش سوزی برج مسکونی

بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی

بهترین بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی

بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی در همه جای دنیا به حفاظت از سرمایه ساکنین کمک بسزایی میکند. این بیمه نامه در راستای الزام رعایت قانون تملک آپارتمانها تدوین میگردد و مدیران را موظف میکند از بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی استفاده نمایند.

هر ساله ما در اخبار مجتمع های بزرگی را میبینیم که با یک جرقه، در آتش سوخته اند و مالکانی را از خود برجا گذاشته اند که در یک روز، خانه و لوازم خانه خود را از دست داده اند، بدون اینکه در ایجاد حادثه، آنان دخیل باشند. همچنین  این سالها خبرهای زلزله را در گوشه و کنار کشورمان بسیار شنیده ایم و کم ندیده ایم آپارتمانهای دچار حادثه شده  را  که غم بی خانمانی را برای ساکنین رقم زده اند.

اینها تنها نمونه ای از خطراتی است که هر لحظه مجموعه های ساختمانی را تهدید میکنند. خطرات فرعی بسیاری وجود دارند که باید  در کنار خطرات اصلی جهت آرامش ساکنان، تحت پوشش قرار گیرند.  در این میان، مدیران آینده نگری که با یک بیمه آتش سوزی کامل به جبران خسارت بعد از حوادث غیرقابل پیش بینی اندیشیده اند، آلام مالکان را التیام میدهند.

خرید بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی

بیمه ای مانند بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی پاسارگاد با یک ارزیابی درست و مشاوره کامل کمک میکند مدیران مجتمع ها، بهترین انتخاب ها را انجام دهند. سقف تعهد و میزان خسارات، استثناها، زمان پرداخت خسارت و خطراتی که میتوانند به مجتمع خسارت وارد کنند، همگی مواردی هستند که به طور کامل توضیح داده میشوند تا در صورت بروز حادثه، مشکلی مدیران را زیر سوال نبرد.

خطراتی مانند ترکیدگی لوله آب در یک مجتمع میتواند خسارات زیادی به بار آورد؛ زیرا نمیتوان نادیده گرفت بسیاری از این مجموعه های آپارتمانی توسط پیمانکاران ساخته شده اند و احتمال استفاده از مصالح بی کیفیت و یا سهل انگاری در رعایت نکات ایمنی وجود دارد، لذا هر اتفاق کوچکی میتواند شروع کننده یک خسارت بزرگ باشد.

روش بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی

زیر پوششها و لعاب ها نمیتوان به ایرادات و کیفیت خانه های ساخته شده پی برد؛ بنابراین در زمان وقوع حوادث، هر پیشامد ناگواری ممکن است اتفاق بیفتد؛ اگرچه بیمه آتش سوزی خسارت جانی را تقبل نمیکند؛ اما خسارات مالی را جبران خواهد نمود.

همچنین باید توجه داشت استفاده از تخفیفات خاص نیز به مقرون به صرفه بودن بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی در کنار مزایای آن، کمک مینماید.

همراهان عزیز با توجه به قانون تملک آپارتمان ها مدیر ساختمان مکلف است تمام ساختمان را به عنوان بنای واحد تحت پوشش بیمه آتش سوزی در بیاورد و مسئولیت هرگونه آتش سوزی در ساختمان به عهده مدیر و یا هیات مدیره ساختمان است پس نتیجه می گیریم بیمه آتش سوزی آپارتمان ها اجباری می باشد!!!

بیمه پیشنهادی: بیمه مسئولیت کارفرما

جهت هرگونه رفع ابهام و مشاوره با ما در ارتباط باشید
02186024642

09103020162

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سعید امیرمحمدی
    جولای 9, 2022 10:40 ب.ظ

    سلام یک آپارتمان ۱۴ واحدی داریم زمین آپارتمان بین ۴۵۰تا۵۰۰متره چقدر برای بیمه کامل باید پرداخت کنیم.

    پاسخ
    • سلام جناب امیرمحمدی، هزینه بیمه به موارد دیگری هم بستگی دارد.
      لطفا شماره تماستون رو در پاسخ به همین نظر وارد کنید تا کارشناسان باهاتون در ارتباط باشند.
      همچنین می تونید با شماره 02186024642 در ارتباط باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642