بیمه آتش سوزی کارگاه تولیدی


بیمه آتش سوزی کارگاه چوب چیست؟

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران یکی از بهترین خدماتی است که هر مالکی میتواند برای محافظت از کارگاه خود با دستگاهها و کالاهای موجود در آن  استفاده نماید. ما خوب میدانیم تحت هر شرایطی که باشیم وقتی حادثه ای رخ میدهد جبران خسارت برای همه ناراحت کننده و دردسر ساز میباشد.

اگر در کارگاه تولیدی شما کارگرانی حضور داشته باشند که در جریان آتش سوزی کارگاه اتفاقی برایشان بیفتد شما بعنوان مسئول و صاحب کارگاه مسئول شناخته می شوید پس بهتر است نسبت به تهیه بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارگران اقدام نمایید.

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران

نحوه خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران این اطمینان را به شما میدهد؛ اگر کالاهای شما در فصل گرمای تابستان درون کارگاه تان مشتعل شوند، تنها نیستید و بیمه ایران خسارات را طبق تعهد خود جبران خواهد نمود. دستگاههای شما اگر بر اثر آتش سوزی آسیب دیدند دوباره میتوانید با کمک مزایای بیمه آتش سوزی مجدد جایگزین نمایید. با بیمه نامه ای با شرایط بازسازی و جایگزینی که تورم را ملاک قرار میدهد، بعد از حادثه، کارگاه تولیدی شما بسته نخواهد ماند و دوباره خواهید توانست کار کنید.

در انواع بیمه آتش سوزی شما بر اساس شرایط و ارزش کارگاه تولیدی خود همراه با تجهیزات و دستگاه ها و کالاهای درون آن  میتوانید بهترین بیمه نامه را تدوین کنید؛ کافی است در کنار خطرات اصلی چون آتش سوزی و صاعقه و انفجار، به لیست سایر خطرات نگاهی بیندازید؛ زیرا سایر خطرات استثنائات بیمه نامه هستند و باید انتخاب نموده و تحت پوشش قرار دهید. خطراتی که محیط جغرافیایی و ماهیت کالاها و درجه ایمنی کارگاه در انتخاب آنها تاثیر بسزایی را دارند.

آشنایی با بهترین بیمه آتش سوزی

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه آتش سوزی از عواملی است که در هنگام بررسی شرایط بیمه آتش سوزی کمک میکند تا هر کسی بهترین تصمیم را اتخاذ نماید. دانستن عوامل موثر در برآورد هزینه اجازه نمیدهد ناآگاهی ما منجر به خرید بیمه نامه ای شود که در هنگام  کارشناسی خسارت آتش سوزی کمتر از آنچه که انتظار داریم دریافت نماییم؛

نحوه خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران

*ارزش ساختمان و محتویات آن از عوامل دخیل در هزینه بیمه میباشد؛ البته ارزش زمین تاثیری در هزینه بیمه نداردِ.

*در کنار مدت بیمه نامه، خسارت تحت پوشش و میزان ریسک  نیز از عوامل  تعیین کننده هستند؛ بیمه های طولانی مدت که مجدد تمدید میشوند، هزینه را کاهش میدهند. همچنین قابل ذکر است؛ خسارات فرعی هزینه را افزایش میدهند؛ اما هنگام وقوع حادثه کمک میکنند سرمایه های از بین رفته جبران شوند. ریسک حادثه نیز در این برآورد نقش کلیدی را بازی میکند.  به طور مثال در منطقه زلزله خیز ریسک این خطر بالاست، در منطقه ای با سوابق طغیان رودخانه این خطر محتمل تر میباشد. و در منطقه ای که احتمال رانش زمین بسیار است به این خطر توجه ویژه ای میشود، لذا مکان کارگاه شما نیز باید مدنظر قرار گیرد.

*میزان سرمایه اعلامی نیز میتواند بر اساس کالاهایی که ماهانه در کارگاه وجود دارند، متفاوت باشد، در نتیجه هزینه را تغییر میدهد.

فراموش نکنید به میزان تعهد خسارت  هم در هنگام خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران توجه نمایید؛ زیرا در هنگام حادثه، این موضوع اهمیت ویژه ای برایمان پیدا میکند.

بیمه پیشنهادی: بیمه مسئولیت کارفرما

جهت دریافت مشاوره و تهیه بیمه ی آتش سوزی کارگاه های تولیدی با ما  در ارتباط باشید:

02186024642

09103020162

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642