بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی یکی از بیمه های مورد نیاز ساکنین یک ساختمان می باشد . این بیمه نامه در اصطلاح بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی می باشد و در واقع همان بیمه مسئولیت مدیر ساختمان می باشد که در این بیمه نامه خسارت هایی که در ساختمان و یا حتی خارج از ساختمان اتفاق می افتد و مدیر یا هیات مدیره ساختمان مقصر باشد خسارت آن را بیمه پرداخت می کند.
در بین بیمه های مسئولیت ساختمان این بیمه نامه یکی از مهمترین بیمه نامه ها می باشد. زیرا اتفاقاتی که در یک ساختمان مسکونی می افتد عمدتا برای ساکنین و اعضای ساختمان ایجاد دردسر می کند و خانواده های ساکن در یک ساختمان را درگیر می کند.

بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی

البته توصیه می شود برای اقداماتی مانند تعمیرات جزیی در ساختمان ، نماکاری ساختمان حتما نسبت به تهیه یک بیمه مسئولیت کارفرما اقدام نمایید تا در هنگام حوادث پوشش لازم را داشته باشید.
در بیمه مدیر ساختمان سه بخش هزینه ها و غرامت افراد را پرداخت می کند. بخش اول هزینه های پزشکی که در هنگام خسارت رخ می دهد که یکی از مهمترین موارد در هنگام خسارت تامین هزینه های بیمارستانی  و پزشکی می باشد.
بخش دوم پرداخت خسارت های مالی که ممکن است در جریان یک خسارت اتفاق بیفتد می باشد که این خسارت ها عمدتا خسارت های سنگین می باشد. بعنوان مثال سقوط یک جسم از بالای پشت بام ساختمان و یا سقوط یکی از سنگ های نمای ساختمان بر روی یک خودرو گران قیمت می تواند بسیار برای مدیر ساختمان دردسر ساز باشد.
بخش سوم پرداخت غرامت فوت و یا نقص عضو افراد است که این بخش نیز بسیار حساس  می باشد و اگر یک مدیر ساختمان با این موضوع درگیر شود عمدتا جبران خسارت برایش جبران ناپذیر خواهد بود.
اهمی بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی اگر برای یک مدیر ساختمان مشخص شود حتما نسبت به تهیه بیمه مدیر ساختمان اقدام می کند.

جهت مشاوره رایگان و تهیه بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی از طریق شماره 02186024642 با کارشناسان بیمه پلاس ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642