بیمه مسئولیت ساختمان

یکی از مهترین مسئولیت های یک فرد مسئولیتش در ساختمانی است که در آن زندگی می کند. بی شک زندگی شهر نشینی و اپارتمان نشینی بدون مسئولیت نخواهد بود. اگر ما مسئولیتی داشته باشیم و آن را به دوش شرکت های بیمه ای نیندازیم بی شک ضرر آن را خودمان خواهیم دید. مسئولیت خطراتی که در ساختمان های مسکونی و حتی در ساختمان های در حال ساخت هستند متوجه حال صاحبان آن خواهد بود.

بیمه مسئولیت ساختمان

بیمه مسئولیت ساختمانی

ما برای یک ساختمان با چند بیمه مسئولیت سر و کار داریم. بیمه های مسئولیتی که بیشتر برای یک ساختمان درخواست می شوند بیمه مسئولیت ساختمان در قبال کارکنان ، بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث ، بیمه عملیات ساختمانی ، بیمه مسئولیت تخریب ساختمان و بیمه مسئولیت مدیر ساختمان هستند که در ادامه به تشریح مختصر از هر کدام از این موارد می پردازیم.

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال کارکنان

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال کارکنان یکی از پرکاربرد ترین بیمه های مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است. این بیمه نامه  در واقع همان بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان است که پوشش دهی گسترده ای برای اتفاقات  یک پروژه ساختمانی دارد. تقریبا می توان گفت سازنده ای نیست که این بیمه نامه را احتیاج نداشته باشد.

“مشاوره رایـــــگان متخصـــــــص بیمه مسئولیت ساختمان”

09103020162

02186024642

بیمه مسئولیت تخریب ساختمان

بیمه مسئولیت تخریب ساختمان یکی از پرکاربردترین بیمه های ساختمان است. این بیمه مکمل بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان است و بهترین پوشش دهنده برای مجاورین و بیمه تخریب است. پوشش های این بیمه بسیار کامل است. پوشش مالی و جانی و هزینه پزشکی از موارد پوششی این بیمه نامه است و تهیه این بیمه نامه به تمامی سازندگان توصیه می شود.

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث

بیمه مسئولیت ساختمان در قبال اشخاص ثالث را هم می توان به بیمه مسئولیت تخریب ساختمان اطلاق کرد و نیز یکی از پوشش های بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمان کلوز اشخاص ثالث است که به اتفاقاتی که در داخل ساختمان رخ می دهد و این اتفاق برای افرادی غیر از کارکنان ساختمان باشد کاربردی است.

بیمه عملیات ساختمانی

بیمه عملیات ساختمانی در واقع نام دریگر بیمه مسئولیت تخریب ساختمان ، بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث و بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی است. بیمه عملیات ساختمانی برای مواقع تخریب ساختمان برای ساخت و ساز بسیار لازم است.

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان و هیات مدیره ساختمان در آپارتمانها یکی از موارد بسیار ضروری و مهم است. متاسفانه بسیاری از مدیران ساختمان این بیمه مسئولیت را ندارند و ممکن است آنها ندانند که  در زمان حادثه مسئولیت اتفاقات و حوادثی که  در ساختمان اتفاق می افتد بعهده مدیر و هیات مدیره است و آنها باید خسارت را جبران کنند.

بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی

بیمه مسئولیت ساختمان مسکونی در واقع همان بیمه مسئولیت مدیر و هیات مدیره ساختمان است که در بالا به آن اشاره شد و خرید این بیمه نامه بدلیل خطرات بسیاری که اتفاق می افتد توصیه می گردد.

بیمه مسئولیت ساختمانی ایران

بی شک بهترین شرکت برای ارائه بیمه مسئولیت ساختمان شرکت بزرگ بیمه ایران است و توصیه اکید می گردد اگر سر وکار شما با ساختمان است، هیات مدیره یا مدیر ساختمان هستید و یا سازنده ساختمان هستید بیمه مسئولیت ساختمانی ایران را انتخاب کنید که این انتخاب برای بیمه بهترین انتخاب خواهد بود خیال شما را راحت خواهد کرد.

قیمت بیمه مسئولیت ساختمان

نرخ بیمه مسئولیت ساختمان به عوامل گوناگونی وابسته است. جهت نرخ دهی برای بیمه ساختمان کافیست فرم پایین صفحه را تکمیل نمایید تا کارشناسان بیمه پلاس با شما تماس گرفته و نرخ بیمه مسئولیت شما را ارائه دهند.

خرید بیمه مسئولیت ساختمانی

جهت خرید بیمه مسئولیت ساختمانی و مشاوره رایگان بیمه مسئولیت فرم زیر را تکمیل نمایید  تا کارشناسان بیمه پلاس با شما تماس گرفته و مشاوره های رایگان لازم در این حوزه را به شما ارائه نمایند و شما در انتخاب بهترین بیمه مسئولیت راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642