بیمه مسئولیت همایش

یکی از مکان هایی که ریسک بروز حوادث در آنجا بدلیل ازدحام جمعیت بسیار زیاد می باشد سالن های همایش می باشند. سالن های همایش عمدتا در صورت بروز حوادث خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورند. بهترین پیشنهاد برای این موضوع بیمه مسئولیت سالن های همایش است.

بیمه مسئولیت همایش و اجلاس

بیمه سالن همایش

همانطور که در بالا گفته شد در صورت بروز حوادث در مکان هایی مانند سالن های همایش بروز حوادث در گام اول بدلیل ازدحام جمعیت و پس از آن بدلیل ترس و رعب وحشت حاضرین با خطرات جبران ناپذیری همراه است که خیلی خوشایند نیست. بطور کلی تهیه بیمه مسئولیت برای این نوع مکان ها بسیار ضروری و مورد نیاز می باشد. بیمه سالن همایش بهترین پیشنهاد برای این موضوع می باشد.

بیمه سالن اجلاس

در سالن های اجلاس نیز همانند سالن های همایش وجود جمعیت ضریب ریسک را بالا می برد و اقدامات پیش زمینه ای و رعایت نکات اصول ایمنی اولیه در پیشگیری از بروز حوادث بسیار ثمر بخش است. بیمه مسئولیت سالن اجلاس خسارت های وارده را جبران می کند.

نکته ی بسیار مهم این است که این بیمه نامه در قبال اشخاص ثالث می باشد و جهت پوشش مسئولیت در قبال کارکنان همایش ها و اجلاس ها باید بیمه نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان تهیه گردد.

حق بیمه مسئولیت همایش

حق بیمه مسئولیت یک همایش و یا اجلاس به میزان ظرفیت حاضرین در آن همایش و یا اجلاس و میزان هزینه پزشکی و میزان فوت و نقص عضو افراد بستگی دارد و حق بیمه آن در مقایسه با هزینه های یک همایش بسیار مقرون بصرفه می باشد.

برای مثال برای یک همایش با حضور صد نفر حق بیمه آن را محاسبه می کنیم.

هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه 20/000/000 تومان
هزینه پزشکی در طول مدت بیمه نامه 100/000/000 تومان
غرمات فوت و نقص عضو در طول مدت بیمه نامه 1/200/000/000 تومان
حق بیمه 6/659/000 تومان

خرید بیمه مسئولیت همایش

در این مطلب سعی کردیم شما را با بیمه مسئولیت همایش و بیمه مسئولیت اجلاس آشنا کنیم. حالا جهت استعلام حق بیمه و خرید بیمه نامه کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید تا پس از استعلام حق بیمه نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بیمه مسئولیت سالن همایش و اجلاس

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد بیمه مسئولیت سالن های همایش و سالن اجلاس کافیست فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642