بیمه سرقت دفتر


بیمه سرقت دفتر همانند خرید بیمه سرقت منزل بیمه ایران، اسباب و لوازمی که وجود دارند را بیمه مینماید. ساختمان شما بیمه نیست، اگر آسیبی به ساختمان برسد،  وجهی بابت آن دریافت نخواهید کرد؛ اما اگر از بیمه های دیگری مانند بیمه زلزله و سیل، در کنار  این بیمه نامه استفاده نمایید، آتش و سیل و زلزله هر کدام که آسیبی رسانند، جبران خواهد شد.

اگر شما صاحب یک دفتر کاری هستید و احیانا در دفتر شما آسیبی به یکی از کارکنان وارد شود مسئولیت جبران خسارت با شما خواهد بود پس بهتر است با بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان آشنا شوید و نسبت به تهیه این بیمه اقدام نمایید.

بیمه پیشنهادی: بیمه سرقت

خرید بیمه سرقت دفتر 

بیمه سرقت دفتر نیز چون بیمه سرقت وسایل منزل، بر اساس ارزش اسباب موجود تعیین میشود و همان استثنائاتی که در استعلام بیمه سرقت منزل، باید به آنها دقت کنید در بیمه سرقت دفتر نیز صدق میکند.

یبمه سرقت دفتر

 

*وجه نقد و سنگهای قیمتی جزو استثنا هستند.

* اگر در سرقت، تبانی کرده باشید، بیمه نامه باطل میباشد.

*اگر مطلبی برخلاف واقع به بیمه گر گفته باشید و صادقانه پاسخ سوالات او را نداده باشید، بیمه نامه باطل میشود.

*شکست حرز در این بیمه مانند بیمه سرقت مغازه ایران، صدق میکند. بدین معنی که باید سارق یا به طور پنهانی وارد شده باشد یا از دیوار بالا آمده باشد و یا به در و دیوار آسیب رسانده باشد و اگر از در وارد شده، باید با کلید ساختگی باشد.

*کلیه اجناسی که تحت پوشش بیمه قرار میدهید، توسط کارشناسان باید بازدید شوند و بعد از حادثه نیز باید بلافاصله به بیمه گر و نیروی انتظامی اطلاع داده شود.

* لیست کالاهای سرقت شده باید به اطلاع شرکت بیمه گر رسانده شود تا پرونده تشکیل شود.

*در هنگام سرقت از دفتر ممکن است، اسناد و مدارکی نیز مفقود گردند.  در این هنگام باید به نیروی انتظامی اطلاع داد

*در منزل و یا پارکینگ دفتر همچنین ممکن است سرقت خودرو نیز اتفاق افتد؛ باید به خاطر بسپارید بیمه سرقت خودرو تحت پوشش بیمه بدنه خودرو میباشد و اگر حق بیمه اضافی پرداخت نماید، وقتی تنها قطعات خودرو به سرقت روند، میتوانید از بیمه خسارت دریافت کنید.

02186024642

09103020162

قیمت بیمه سرقت مغازه ارزان

*در راستای کمک به عموم، برای خرید بیمه نامه، روشهای مختلفی برای کاهش حق بیمه به  بیمه گذاران معرفی میشود، از جمله استفاده از تخفیفات است.  در هنگام خرید بیمه سرقت منزل ایران، سرقت دفتر و مغازه، میتوانید برای گرفتن تخفیف هر دو را خرید نمایید تا در کنار بیمه آتش سوزی منزل، محل کارتان  هم بیمه شود.

*یا صنفی و گروهی خرید کنید.

*از تخفیفات مناسبتی مانند اعیاد استفاده کنید.

*تمدید سالانه سبب تخفیف در حق بیمه میشود.

و در نهایت بیمه نامه شما از ساعت 12 شب روز انعقاد بیمه، شروع و در ساعت 12 آخرین روز اعتبار، پایان می یابد.

جهت دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید،همچنین می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
02186024642